روز گذشته خبری مبنی بر اینکه یک دکل نفتی در خوزستان و در هفتاد کیلومتری جاده اهواز به هفتکل به سرقت رفته است در شبکههای اجتماعی منتشر شد.
روز گذشته خبری مبنی بر اینکه یک دکل نفتی در خوزستان و در هفتاد کیلومتری جاده اهواز به هفتکل به سرقت رفته است در شبکههای اجتماعی منتشر شد.
به گزارش صبح ساحل، به گفته شاهدان عینی تریلیهایی که قطعات این دکل را حمل و جابجا کردهاند دارای پلاک تهران بوده و از استان خارج شدهاند.
تحقیقات میدانی نیز بر خروج قطعات این دکل قدیمی از استان صحه میگذارد.
مدیران مناطق نفت خیز و ملی حفاری تمایلی برای موضعگیری در خصوص این خبر ندارند اما به صورت غیررسمی انتصاب این دکل به خود را نفی کردهاند.
یک منبع مطلع در حوزه نفت به فارس گفته است این دکل متعلق به مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری نیست بلکه متعلق به یکی از شرکتهای خصوصی بابک زنجانی است.
به گفته این شخص مطلع، شرکت خصوصی بابک زنجانی در نقاط مختلف کشور دکل دارد که غیر فعال هستند.
نام بابک زنجانی در جریان فعالیتهای کلان مالی مرتبط با دور زدن تحریمهای بینالمللی و فساد اقتصادی مطرح شد او اکنون به اتهام اختلاس و فساد مالی زندانی است.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
نیروهای مسلح برای تقویت امنیت پایدار کاملا آماده هستند
تیم منتخب کشتی فرنگی فردا راهی ایروان میشود
بیش از ۱۰ میلیون نفر بازی ایران و مصر را از پلتفرمهای آنلاین دیدند
ماموریت دشوار بهبودیافتگان از اعتیاد
صدور هشدار تخلیه برای یک میلیون نفر در ژاپن
محمد طیب انصاری؛ ۳۷ سال خدمت در اتاق بازرگانی بندرعباس
مسئولان کمیته آمادگی جسمانی هرمزگان منصوب شدند
آن سوی آسیبدیدگی
واردات ملوانی از کیش مجاز شد
بندر کنگ، قلب تپنده دریانوردی هرمزگان
آن سوی آسیبدیدگی
« مدرسه دانشمند»، خاستگاه علم و فرهنگ
روایت یک نبرد دیپلماتیک برای حفظ نام خلیج فارس
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است