06

تیر

1405


ورزشی

06 تیر 1405 09:46 0 کامنت

به گزارش امید ساحل به نقل از روابط عمومی هیئت آمادگی جسمانی و تندرستی استان هرمزگان، دبیر هیئت با هدف تقویت ساختار اجرایی و توسعه فعالیت‌های کمیته آمادگی جسمانی، احکام جدیدی را برای مسئولان این کمیته صادر کرد.

بر این اساس، زهرا نوروزی‌زاده به عنوان دبیر کمیته آمادگی جسمانی، سارینا بحرینی به عنوان نایب‌رئیس کمیته آمادگی جسمانی و فاطمه فتحی به عنوان مسئول داوران کمیته آمادگی جسمانی هیئت آمادگی جسمانی و تندرستی استان هرمزگان منصوب شدند.

در متن این احکام، با اشاره به سوابق، تعهد و تجارب ارزنده این افراد در حوزه ورزش، بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در راستای توسعه و ارتقای سطح آمادگی جسمانی در سطح استان تأکید شده است.

دبیر هیئت آمادگی جسمانی و تندرستی هرمزگان ضمن تبریک این انتصابات، ابراز امیدواری کرد با همدلی، برنامه‌ریزی و استفاده از توانمندی‌های تخصصی اعضای کمیته، شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر رشته آمادگی جسمانی و تندرستی در استان هرمزگان باشیم.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال