06

تیر

1405


ورزشی

06 تیر 1405 10:51 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، مسئولین هیئت ورزش های زورخانه ای و پهلوانی با مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان دیدار و گفت‌وگو کردند. در این دیدار که با هدف بررسی عملکرد یک ساله و ترسیم برنامه های آینده صورت گرفت، بر ضرورت توسعه زیرساخت های این رشتهٔ اصیل ایرانی تاکید شد. در ابتدای این جلسه، جواد کوهکار رئیس هیئت ورزش های زورخانه ای و پهلوانی استان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته، به تشریح برنامه های توسعه ای این هیئت پرداخت.وی با اشاره به فعالیت های استعدادیابی، از راه اندازی پایگاه های استعدادیابی و جذب تعداد قابل توجهی از نونهالان و دانش آموزان به این رشتهٔ ارزشی خبر داد. همچنین بر تشکیل آکادمی های تخصصی، نظام مند کردن ورزشکاران و مرشدان، و برگزاری دوره های آموزشی داوری و مربیگری به عنوان بخشی از برنامه های پیشرو این هیئت عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در ادامه با قدردانی از زحمات دست اندرکاران این هیئت، توسعه زیرساخت ها را یکی از اولویت های اصلی عنوان کرد.وی با اشاره به پروژه های نیمه تمام ورزش زورخانه ای استان، بر ضرورت تکمیل و تجهیز این زورخانه برای افزایش سرانه فضاهای ورزشی و رونق هرچه بیشتر این ورزش پهلوانی تأکید نمود.مهدی فولادی در پایان این نشست با اعلام حمایت قاطع خود از ورزش زورخانه ای و پهلوانی، آن را یک ورزش ولایی و فرهنگی خواند و قول مساعد برای پیگیری جدی جهت رفع موانع و تأمین اعتبارات موردنیاز این هیئت را داد.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید