06

تیر

1405


ورزشی

06 تیر 1405 10:52 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، در این نشست، آخرین وضعیت رشته بدمینتون، برنامه‌های توسعه ای و چالش‌های پیش رو مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس گزارش ارائه‌ شده ، هیئت بدمینتون هرمزگان در حال حاضر ۳۰۵ ورزشکار سازمان‌یافته دارد که از این تعداد ۲۴۲ نفر را بانوان و ۶۳ نفر را آقایان تشکیل می‌دهند و همچنین این هیئت دارای یازده هیئت فعال در سطح شهرستان‌ها است که از این تعداد شش هیئت با ریاست بانوان اداره می‌شوند.

یکی از نکات برجسته مطرح‌شده، قرار گرفتن هیئت بدمینتون هرمزگان در جمع ده هیئت فعال فدراسیون بدمینتون کشور است که نشان از جایگاه مطلوب این استان در سطح ملی دارد.سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان در حوزه ورزش‌های ساحلی، بر پیگیری جدی رشته بدمینتون ساحلی تأکید و آن را یکی از اولویت‌های توسعه ورزش استان دانست.مظفری سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان با ابراز رضایت از روند رو به رشد این رشته، افزایش تعداد بیمه‌شدگان سازمان‌ یافته به ۵۰۰ نفر تا پایان نیمه اول سال جاری را هدفگذاری و خواستار برنامه‌ریزی منسجم برای تحقق این مهم شد.در پایان این جلسه، مقرر شد با هماهنگی بیشتر بین هیئت و اداره کل ورزش و جوانان، گام‌های مؤثری برای توسعه زیر ساخت‌ها، برگزاری مسابقات و جذب استعدادهای جدید در سطح استان برداشته شود.

دیدگاه ها (0)
img
img

معاون قوه قضائیه: موتورسواری بانوان منع شرعی ندارد؛ قوه قضائیه هم موافق است

حادثه دریایی در نزدیکی سواحل عمان

شرط نتانیاهو برای خروج از لبنان/ تنها پس از خلع سلاح حزب‌الله از خاک لبنان عقب‌نشینی می‌کنیم

آخرین آمار زلزله ونزوئلا؛ 900 کشته و ده‌ها هزار مفقود

فرمول جدید استخدام دولتی؛ سهم آزمون کتبی 70 درصد شد

پروازهای تهران - دبی از 10 تیرماه از سر گرفته می‌شود

بورس هفته را سبز آغاز کرد

سازمان غذا و دارو درباره شامپوهای غیرمجاز هشدار داد

استخدام ۱۰ کارگر ساده و ۲ راننده تراکتور در بندرعباس

ویژه‌برنامه‌های جام‌جهانی در صدر توجه مخاطبان

دعوت به همکاری در آزمایشگاه همکار اداره استاندارد بندرعباس

آغاز فروش مشارکت در تولید محصول جدید سایپا از فردا + بخشنامه

آمادگی فرودگاه‌ها برای میزبانی از مسافران و مهمانان در ایام تشییع رهبر شهید

بیانیه وزارت امور خارجه درباره نقض آشکار یادداشت تفاهم خاتمه جنگ توسط آمریکا

آخرین فرصت بهره‌مندی از معافیت سربازی مشمولان سه فرزندی و بیشتر تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۵

img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال