06

تیر

1405


ورزشی

06 تیر 1405 10:48 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، جواد اسلامی رئیس هیئت تیراندازی هرمزگان گفت : مهم ترین هدف از این جلسه برنامه‌ریزی کلان برای حضور قدرتمند در لیگ برتر و میزبانی رقابت‌های کشوری، در سال ۱۴۰۵ می باشد. وی بیان داشت : راه‌اندازی مجدد لیگ تیراندازی هرمزگان پس از چند سال وقفه یکی از دست آوردهای هیئت است که با هدف کشف استعدادهای بومی، افزایش رقابت در سطح استان و پشتوانه‌سازی برای تیم‌های لیگ برتری طراحی شده است. جواد اسلامی رئیس هیئت در این جلسه با اشاره به سوابق درخشان تیم‌ هرمزگان در لیگ برتر، بر لزوم تقویت ترکیب تیم‌، برگزاری منظم مسابقات استانی و پیگیری جدی برای اخذ میزبانی رویدادهای ملی تاکید کرد.اعضای هیات رئیسه نیز با حمایت از رویکرد تعیین‌شده، این دوره را فرصتی ارزشمند برای تثبیت جایگاه تیراندازی هرمزگان در سطح کشور دانستند و بر هم افزایی همه جانبه برای تحقق اهداف مصوب جلسه تاکید کردند. این نشست با حضور نرگس خاکساری (نائب‌رئیس)، علی‌اصغر عباسلو (دبیر)، سیده سارا کمالی (عضو هیئت رئیسه) و احمدرضا رضایی ملک (بازرس) برگزار شد.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید