06

تیر

1405


حوزه خلیج فارس

ورزشی

30 شهریور 1402 12:28 0 کامنت

ولیعهد عربستان به استقبال بسیار خوب باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ایران از باشگاه النصر واکنش نشان داد و آن را حرکت مثبتی دانست.

   
به گزارش صبح ساحل، بعد از چند سال شاهد حضور یک تیم عربستانی در ایران بودیم. النصر برای دیدار با پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به تهران سفر کرد. باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ایران استقبال بسیار خوبی از تیم عربستانی داشتند که بازتاب زیادی در رسانه‌های خارجی و عربی داشت.

محمد بن‌سلمان، ولیعهد عربستان، در گفت‌وگویی زنده و تلویزیونی با شبکه فاکس‌اسپورت به استقبال بسیار خوب از النصر در ایران واکنش نشان داد. او گفت: این حرکت خوبی است. ما شاهد استقبال خوبی از سوی ایران برای یک تیم عربستانی بودیم. فکر می‌کنم باید این حرکت را بسیار مثبت قلمداد کنیم.

این بازی در نهایت با پیروزی دو بر صفر نماینده عربستان به پایان رسید تا این تیم با توجه به تساوی الدحیل و استقلال تاجیکستان در صدر جدول رده‌بندی گروه قرار گیرد.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک