اجتماعی
معاون گردشگری از تمدید اعتبار مجوزهای گردشگری تا پایان سال ۱۳۹۹ خبر داد.
به گزارش صبح ساحل؛ ولی تیموری در نامهای که برای مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فرستاده، تاکید کرده این تصمیم به دنبال تشدید بیماری کووید-۱۹ و با هدف کاهش مراجعه فعالان گردشگری گرفته شده است. معاونت گردشگری پیشتر از تمدید اعتبار کارت راهنمایان گردشگری تا پایان سال خبر داده بود.
در نامه معاون گردشگری که پنجم آذرماه به استانها ابلاغ شده، آمده است: «به استناد بند ۱۱ مصوبات چهل و پنجمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا مورخ ۱۳۹۹/۱/۱، ابلاغی رییس دفتر رییسجمهور و سرپرست نهاد ریاستجمهوری، با توجه به شیوع و گسترش بیماری کووید-۱۹ و ضرورت رعایت مسائل و پروتکلهای بهداشتی به منظور صیانت از سلامت عمومی جامعه و گذار از وضعیت کنونی تشدید کرونا، با هدف کاهش مراجعات حضوری و تسهیل شرایط و تسریع فرایند بهرهمندی فعالان حوزه گردشگری از تسهیلات بانکی، به اطلاع میرساند مدت زمان اعتبار تمام مجوزهای فعالیت حوزه گردشگری صادره از سوی وازرتخانه متبوع اعم از پروانه بهرهبرداری، گواهینامه حرفهای، کارت مدیریت و ... تا پایان سال ۱۳۹۹ دارای اعتبار بوده و در صورت انقضای اعتبار، نیازمند تمدید دوباره نیست.»
منبع: ایسنا
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
نیروهای مسلح برای تقویت امنیت پایدار کاملا آماده هستند
تیم منتخب کشتی فرنگی فردا راهی ایروان میشود
بیش از ۱۰ میلیون نفر بازی ایران و مصر را از پلتفرمهای آنلاین دیدند
ماموریت دشوار بهبودیافتگان از اعتیاد
صدور هشدار تخلیه برای یک میلیون نفر در ژاپن
محمد طیب انصاری؛ ۳۷ سال خدمت در اتاق بازرگانی بندرعباس
مسئولان کمیته آمادگی جسمانی هرمزگان منصوب شدند
آن سوی آسیبدیدگی
واردات ملوانی از کیش مجاز شد
بندر کنگ، قلب تپنده دریانوردی هرمزگان
آن سوی آسیبدیدگی
« مدرسه دانشمند»، خاستگاه علم و فرهنگ
روایت یک نبرد دیپلماتیک برای حفظ نام خلیج فارس
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک