اجتماعی
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کاهش 63 درصدی جانباختگان ناشی از سوانح رانندگی در تعطیلات نوروز سال جاری درجاده های استان خبر داد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کاهش 63 درصدی جانباختگان ناشی از سوانح رانندگی در تعطیلات نوروز سال جاری درجاده های استان خبر داد.
وی با بیان تحلیل دقیق برنامه های راهبردی پلیس در این ایام اضافه کرد: ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی، برنامه ریزی به منظور کاهش سوانح رانندگی، برگزاری جلسات منظم ومستمرجلسات قرارگاه کاهش تصادفات، استفاده ازتمامی ظرفیت های انتظامی برای حضورقوی وموثردرایام، تعامل بادستگاه های اجرایی را در اجرای کیفی این رزمایش و نتایج حاصله موثر است.
سردار غلامرضا جعفری با تأکید بر اینکه تخلفات حادثه سازخط قرمزپلیس است، اظهار داشت: در تعطیلات نوروزی شاهد کاهش 63 درصدی جان باختگان سوانح رانندگی، کاهش 62درصدی تصافات منجربه جرح وکاهش 64 درصدی مصدومان این سوانح از تاریخ 25 اسفند تا پایان تعطیلات نوروز درجاده های استان بوده ایم.
فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن تقدیرازهمراهی شهروندان درعمل به توصیه های ایمنی وترافیکی پلیس، خواستار رعایت و احترام مقررات راهنمایی ورانندگی درجاده ها و پرهیزازسرعت غیرمجاز و تخلفات حادثه سازجهت پیشگیری ازسوانح رانندگی برای حفظ سلامت کاربران ترافیکی شد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
همدلی برای روشنایی ایران
بازگشت تدریجی پروازهای خارجی به ایران/ امارات از این هفته، لوفتهانزا از آبان
توافق سطحی یا ریشهای؟
۵۷ گل خورده سهم آسیاییها در مرحله گروهی جام جهانی
گذار از «کیفرگرایی» به «عدالت ترمیمی» در دادگاه اطفال
وقتی اعتماد مردم نشانه میرود
هرمزگان؛ جبهه نبرد با قاچاق
عملیات قاطع موشکی و پهپادی در پاسخ به تجاوزهای آمریکا
سرانجام نامعلوم گوشتهای مدفون
عراقچی عازم بغداد شد
خودرویی که دیگر بهصرفه نیست
ایران از جام جهانی ۲۰۲۶ حذف شد
پارادایم تعاملی
اجتماع امشب مردم بندرعباس؛ بلوارساحلی پارک غدیر (زیرپرچم)
نام نویسی ۹۰ درصدی کلاس اولیها در هرمزگان