شهرستانها
فرمانده انتظامی قشم از دستگیری یک قاچاقچی و کشف پنج کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش در این شهرستان خبر داد.
فرمانده انتظامی قشم از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر با کشف ۵ کیلو و ۲۰۰ گرم حشیش دراین شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار صبح ساحل از قشم، سرهنگ حسین الهی در این رابطه گفت : با رصد های اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دریکی از روستاهای شهرستان، این میزان مواد مخدر کشف شد.
وی بیان اینکه شیوه بیماری کرونا هرگز مانع اشرافیت پلیس و غفلت از سایر ماموریت ها نخواهد شد، اضافه کرد: متهم ۳۷ ساله که از استان های شرقی مواد افیونی را واردجزیره قشم کرده بود، قصد توزیع مواد به صورت خرده فروشی بین جوانان روستاهای اطراف را داشت که در اقدامی ضربتی دستگیر شد.
فرمانده انتظامی قشم با بیان اینکه اجرای مطالبات به حق شهروندان در زمینه ارتقای احساس امنیت اجتماعی از اولویت های پلیس قشم است، تصریح کرد: قاچاقچی دستگیرشده با تفهیم اتهام وارده به منظور ادامه روند قضایی به مرجع ذیصلاح معرفی شد.
وی از شهروندان خواست تا درصورت اطلاع از هرگونه موارد مشابه موضوع را از طریق تماس با پلیس ۱۱۰ درمیان بگذارند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
همدلی برای روشنایی ایران
بازگشت تدریجی پروازهای خارجی به ایران/ امارات از این هفته، لوفتهانزا از آبان
توافق سطحی یا ریشهای؟
۵۷ گل خورده سهم آسیاییها در مرحله گروهی جام جهانی
گذار از «کیفرگرایی» به «عدالت ترمیمی» در دادگاه اطفال
وقتی اعتماد مردم نشانه میرود
هرمزگان؛ جبهه نبرد با قاچاق
عملیات قاطع موشکی و پهپادی در پاسخ به تجاوزهای آمریکا
سرانجام نامعلوم گوشتهای مدفون
عراقچی عازم بغداد شد
خودرویی که دیگر بهصرفه نیست
ایران از جام جهانی ۲۰۲۶ حذف شد
پارادایم تعاملی
اجتماع امشب مردم بندرعباس؛ بلوارساحلی پارک غدیر (زیرپرچم)
نام نویسی ۹۰ درصدی کلاس اولیها در هرمزگان
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید