اجتماعی
با تشکیل جلسه شورای عالی سلامت جزیره کیش به منظور حفظ سلامت ساکنین جزیره کیش و گردشگران موارد پیشگیرانه در راستای شیوع بیماری کرونا، در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفت.
با تشکیل جلسه شورای عالی سلامت جزیره کیش به منظور حفظ سلامت ساکنین جزیره کیش و گردشگران موارد پیشگیرانه در راستای شیوع بیماری کرونا، در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفت.
به گزارش صبح ساحل، جلسه شورای عالی سلامت جزیره کیش (پنجم اسفند ماه) با حضور اعضای شورای عالی سلامت و ستاد بحران سازمان منطقه آزاد کیش، یکشنبه چهارم اسفند در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.
همچنین در این جلسه مقرر شد با همت سازمان منطقه آزاد کیش و مشارکت بخش خصوصی، برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، ژل ضد عفونی کننده دست و ماسک صورت به صورت رایگان در اختیار کیشوندان و گردشگران قرار گیرد.
گفتنی است مصوبات ابلاغ شده در این جلسه؛ تعطیلی مراکز آموزش عالی، دانشگاهها، موسسات آموزشی خصوصی، آموزشگاه هنری و آموزشگاههای علمی، اماکن ورزشی دولتی و خصوصی، استخرهای شنا، مهدهای کودک، تا ۹ اسفند اعلام شد که ادامه تعطیلی مدارس و دانشگاهها با رصد روند شیوع بیماری انجام خواهد شد.
شایان ذکر است: از دیگر تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه پیگیری تجهیز محل قرنطینه، بهکارگیری نیروهایی از سازمان منطقه آزاد کیش برای کمک به مرکز توسعه سلامت کیش، برگزاری آموزشهای پیشگیرانه از شیوع بیماری کرونا ازجمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
منبع:ایسنا
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
نیروهای مسلح برای تقویت امنیت پایدار کاملا آماده هستند
تیم منتخب کشتی فرنگی فردا راهی ایروان میشود
بیش از ۱۰ میلیون نفر بازی ایران و مصر را از پلتفرمهای آنلاین دیدند
ماموریت دشوار بهبودیافتگان از اعتیاد
صدور هشدار تخلیه برای یک میلیون نفر در ژاپن
محمد طیب انصاری؛ ۳۷ سال خدمت در اتاق بازرگانی بندرعباس
مسئولان کمیته آمادگی جسمانی هرمزگان منصوب شدند
آن سوی آسیبدیدگی
واردات ملوانی از کیش مجاز شد
بندر کنگ، قلب تپنده دریانوردی هرمزگان
آن سوی آسیبدیدگی
« مدرسه دانشمند»، خاستگاه علم و فرهنگ
روایت یک نبرد دیپلماتیک برای حفظ نام خلیج فارس
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!