اجتماعی
وزیر بهداشت فردا (دوشنبه) به هرمزگان سفر میکند تا بیش از 220 میلیارد تومان پروژه بهداشتی و درمانی را در این استان افتتاح کند.
وزیر بهداشت فردا (دوشنبه) به هرمزگان سفر میکند تا بیش از 220 میلیارد تومان پروژه بهداشتی و درمانی را در این استان افتتاح کند.
به گزارش صبح ساحل، وزیر بهداشت فردا (دوشنبه) در سومین روز از دهه فجر به منظور بهرهبرداری از 117 پروژه بهداشتی و درمانی به هرمزگان سفر میکند.
این پروژهها با سرمایهگذاری 220 میلیارد تومانی ساخته شدهاند.
بهرهبرداری از سه فروند آمبولانس دریایی، افتتاح سی تی اسکن بیمارستان بستک، اورژانس بیمارستان خمیر، اورژانس بیمارستان بندرلنگه و افتتاح دانشکده پرستاری و مامایی هرمزگان از جمله پروژههایی است که سعید نمکی در سفر فردا 14 بهمنماه به هرمزگان از آنها بهرهبرداری خواهد کرد.
همچنین 60 پروژه بهداشتی و درمانی نیز در این سفر به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح میشود.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
همدلی برای روشنایی ایران
بازگشت تدریجی پروازهای خارجی به ایران/ امارات از این هفته، لوفتهانزا از آبان
توافق سطحی یا ریشهای؟
۵۷ گل خورده سهم آسیاییها در مرحله گروهی جام جهانی
گذار از «کیفرگرایی» به «عدالت ترمیمی» در دادگاه اطفال
وقتی اعتماد مردم نشانه میرود
هرمزگان؛ جبهه نبرد با قاچاق
عملیات قاطع موشکی و پهپادی در پاسخ به تجاوزهای آمریکا
سرانجام نامعلوم گوشتهای مدفون
عراقچی عازم بغداد شد
خودرویی که دیگر بهصرفه نیست
ایران از جام جهانی ۲۰۲۶ حذف شد
پارادایم تعاملی
اجتماع امشب مردم بندرعباس؛ بلوارساحلی پارک غدیر (زیرپرچم)
نام نویسی ۹۰ درصدی کلاس اولیها در هرمزگان