اجتماعی
فرآیند جابهجایی بنکداران بندرعباس به مکان جدید آغاز شده و این واحدها ۱۵ روز برای به سرانجام رساندن آن مهلت دارند.
فرآیند جابهجایی بنکداران بندرعباس به مکان جدید آغاز شده و این واحدها ۱۵ روز برای به سرانجام رساندن آن مهلت دارند.
به گزارش صبح ساحل، به نقل از ایرنا، یکی از مزایای خروج بنکداران از سطح شهر بندرعباس کاهش ترافیک در بافت مرکزی شهر است، براساس اخبار منتشره بنا بوده این اتفاق در دهه فجر سال ۹۸ انجام شود.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار روز یکشنبه گفت: مکان جدید ظرفیت نزدیک به ۶۰۰ واحد را دارد که در حال حاضر ۲۴ واحد در آن مستقر شدهاند.
حسین باباخانی ادامه داد: دیروز نشستهای نهایی برای هماهنگی جابهجایی بنکداران از سطح شهر بندرعباس برگزار شد و سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه موافقت خود را با این اقدام اعلام کردهاند.
وی ادامه داد: درصورت امتناع واحدهای بنکداری از انتقال به محل جدید تصمیمهای لازم اتخاذ میشود که شاید این تصمیمها خوشایند بنکداران نباشد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
همدلی برای روشنایی ایران
بازگشت تدریجی پروازهای خارجی به ایران/ امارات از این هفته، لوفتهانزا از آبان
توافق سطحی یا ریشهای؟
۵۷ گل خورده سهم آسیاییها در مرحله گروهی جام جهانی
گذار از «کیفرگرایی» به «عدالت ترمیمی» در دادگاه اطفال
وقتی اعتماد مردم نشانه میرود
هرمزگان؛ جبهه نبرد با قاچاق
عملیات قاطع موشکی و پهپادی در پاسخ به تجاوزهای آمریکا
سرانجام نامعلوم گوشتهای مدفون
عراقچی عازم بغداد شد
خودرویی که دیگر بهصرفه نیست
ایران از جام جهانی ۲۰۲۶ حذف شد
پارادایم تعاملی
اجتماع امشب مردم بندرعباس؛ بلوارساحلی پارک غدیر (زیرپرچم)
نام نویسی ۹۰ درصدی کلاس اولیها در هرمزگان
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید