رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان با اشاره به احیای تجارت سابق در بنادر استان هرمزگان، گفت: اگر کار اقتصادی و بزرگ باشد موفقیت دوچندان خواهد بود، ما و دولت در کنار سرمایهگذاران هستیم و به آنان کمک خواهیم کرد.
به گزارش صبح ساحل،خلیل قاسمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنعت دوخت، گلدوزی و کالای خواب شهرستان سیریک گفت:یکی از بحثهایی که طی دوسال گذشته با استاندار هرمزگان هدفگذاری شد تجارت سابق بود.
وی افزود: تجارت سابق شامل حفظ تولید و اشتغال مناطق، رونق بنادر کوچک و بحث رونق تولید است که مقام معظم رهبری عنوان کردند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان عنوان داشت: رونق تولید ابعادی دارد و نیازمند زیر ساختهایی است که بخش خصوصی بتواند کار خود را شروع کند.
قاسمی بیان کرد: مردمان نوارهای مرزی کشور بخصوص استان هرمزگان برای معیشت خود باید اقدامات تجاری با کشورهای همسایه انجام دهند.
وی با اشاره به کارگاه تولید بالش و تشک طبی شهرستان سیریک، گفت: قبل از راهاندازی این کارگاه، کالا ساخته شده وارد میشد و مشکلاتی را برای فعالین اقتصادی و هم قیمت تمام شده به وجود میآورد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان ابراز داشت: اگر کار اقتصادی و بزرگ باشد موفقیت دوچندان خواهد بود، ما و دولت در کنار سرمایهگذاران هستیم و به آنان کمک خواهیم کرد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
نیروهای مسلح برای تقویت امنیت پایدار کاملا آماده هستند
تیم منتخب کشتی فرنگی فردا راهی ایروان میشود
بیش از ۱۰ میلیون نفر بازی ایران و مصر را از پلتفرمهای آنلاین دیدند
ماموریت دشوار بهبودیافتگان از اعتیاد
صدور هشدار تخلیه برای یک میلیون نفر در ژاپن
محمد طیب انصاری؛ ۳۷ سال خدمت در اتاق بازرگانی بندرعباس
مسئولان کمیته آمادگی جسمانی هرمزگان منصوب شدند
آن سوی آسیبدیدگی
واردات ملوانی از کیش مجاز شد
بندر کنگ، قلب تپنده دریانوردی هرمزگان
آن سوی آسیبدیدگی
« مدرسه دانشمند»، خاستگاه علم و فرهنگ
روایت یک نبرد دیپلماتیک برای حفظ نام خلیج فارس
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!