۳۲ هزار و ۷۴۰ حامی نیکوکار از ۱۳ هزار و ۸۱۶ یتیم و فرزند محسنین زیرپوشش کمیته امداد هرمزگان حمایت میکنند.
به گزارش صبح ساحل،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: ۴ هزار نیکوکار درنیمه نخست امسال به جمع حامیان ایتام و محسنین این استان پیوستند که این امر نشان از افزایش اعتماد عمومی به این نهاد است.
علی الهیاری پنجشنبه گفت: حامیان درششماهه نخست امسال ۱۴۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال به ایتام و فرزندان محسنین زیرپوشش خود کمک کردند که درهمسنجی با پارسال ۶۸ درصد افزایش داشته است.
وی بیان داشت: ۹۴میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال از کمک حامیان بهصورت نقدی و ۴۷ میلیارد ۱۶۰ میلیون ریال غیرنقدی است.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان یادآورشد: در طرح اکرام ایتام و محسنین، حامیان پس از ثبتنام و دریافت شماره کارت اختصاصی فرزندان معنویشان، کمکهای نقدی خود را بهحساب آنها واریز میکنند.
الهیاری ادامه داد: طرح اکرام ایتام باهدف حمایت از فرزندان یتیم و محسنین و تامین بخشی از نیازهای این خانوادهها در زمینههای معیشت، مسکن، تحصیل و درمان پیگیری میشود که در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن و تقبل حمایت مالی از یک یا چند فرزند، در رفع مسائل و مشکلات این قشر مشارکت میکنند.
وی گفت: مردم و خیران میتوانند با مراجعه به واحد اکرام ایتام و محسنین دفتر کمیته امداد در سراسر استان هرمزگامن و یا از طریق تلفن گویای ۳۲۸۸ و یا ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ برای مشارکت درطرح اکرام ایتام و محسنین ثبتنام نمایند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
نیروهای مسلح برای تقویت امنیت پایدار کاملا آماده هستند
تیم منتخب کشتی فرنگی فردا راهی ایروان میشود
بیش از ۱۰ میلیون نفر بازی ایران و مصر را از پلتفرمهای آنلاین دیدند
ماموریت دشوار بهبودیافتگان از اعتیاد
صدور هشدار تخلیه برای یک میلیون نفر در ژاپن
محمد طیب انصاری؛ ۳۷ سال خدمت در اتاق بازرگانی بندرعباس
مسئولان کمیته آمادگی جسمانی هرمزگان منصوب شدند
آن سوی آسیبدیدگی
واردات ملوانی از کیش مجاز شد
بندر کنگ، قلب تپنده دریانوردی هرمزگان
آن سوی آسیبدیدگی
« مدرسه دانشمند»، خاستگاه علم و فرهنگ
روایت یک نبرد دیپلماتیک برای حفظ نام خلیج فارس
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!