اقتصادی
صبح ساحل ، اقتصادی _مدیر جهاد كشاورزی بندرعباس گفت: كار پرداخت غرامت به نخل داران خسارت دیده این شهرستان آغاز شده است.
صبح ساحل ، اقتصادی _مدیر جهاد كشاورزی بندرعباس گفت: كار پرداخت غرامت به نخل داران خسارت دیده این شهرستان آغاز شده است. منصور شفبعی، میزان خسارت وارده ناشی از عوامل طبیعی را به نخلداران این شهرستان یك میلیاردو 693میلیون ریال ذكر كرد. وی اظهارداشت: امسال 807 نفر از باغداران بندرعباس نخلستانهای خود را بیمه كرده اند كه 711 نفر از بیمه گزاران برآورد خسارت شده است. مدیرجهاد كشاورزی بندرعباس افزود: این تعداد بهره بردار با پرداخت 268 میلیون ریال حق بیمه سهم بیمه گذار نزدیك به 600 هكتار از نخلستانهای خود را بیمه كرده اند كه نسبت به سال گذشته بیش از 80 درصد افزایش داشته است. این مقام مسوول فعالیتهای آموزشی و ترویجی انجام شده، عملكرد مناسب صندوق بیمه محصولات كشاورزی، واگذاری امور بیمه به كارگزاران وارزیابان بخش خصوصی و مكانیزه شدن مراحل اجرایی را از جمله مهم ترین دلایل افزایش استقبال نخل داران بندرعباس از بیمه نخیلات عنوان كرد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
همدلی برای روشنایی ایران
بازگشت تدریجی پروازهای خارجی به ایران/ امارات از این هفته، لوفتهانزا از آبان
توافق سطحی یا ریشهای؟
۵۷ گل خورده سهم آسیاییها در مرحله گروهی جام جهانی
گذار از «کیفرگرایی» به «عدالت ترمیمی» در دادگاه اطفال
وقتی اعتماد مردم نشانه میرود
هرمزگان؛ جبهه نبرد با قاچاق
عملیات قاطع موشکی و پهپادی در پاسخ به تجاوزهای آمریکا
سرانجام نامعلوم گوشتهای مدفون
عراقچی عازم بغداد شد
خودرویی که دیگر بهصرفه نیست
ایران از جام جهانی ۲۰۲۶ حذف شد
پارادایم تعاملی
اجتماع امشب مردم بندرعباس؛ بلوارساحلی پارک غدیر (زیرپرچم)
نام نویسی ۹۰ درصدی کلاس اولیها در هرمزگان