اقتصادی
صبح ساحل ، گروه اقتصادی _سرپرست مدیریت باغبانی سازمان جهاد كشاورزی هرمزگان گفت: كار برداشت محصول از باغهای نارنگی این استان آغاز شد.
صبح ساحل ، گروه اقتصادی _سرپرست مدیریت باغبانی سازمان جهاد كشاورزی هرمزگان گفت: كار برداشت محصول از باغهای نارنگی این استان آغاز شد. امیرحمزه بهاری درگفت وگو با ایرنا، وسعت باغهای نارنگی این استان را شش هزارو 500 هكتار عنوان و پیش بینی كرد كه 66هزارتن محصول برداشت شود. به گفته وی 90 درصد از باغهای نارنگی این استان از رقم سیاهو و مابقی به سایر ارقام اختصاص دارد. سرپرست مدیریت باغبانی سازمان جهادكشاورزی هرمزگان از دهستان سیاهو به عنوان مهم ترین تولید كننده نارنگی این استان نام برد و افزود: محصول باغهای نارنگی این دهستان شهرت ملی دارد. در آمارهای دریافتی قیمت هر كیلوگرم نارنگی باغهای سیاهو بیست هزار ریال و عرضه آن در مغازه های میوه فروشی بین دو هزارو 500 تا سه هزار ریال اعلام شده است. وسعت باغهای مركبات هرمزگان افزون بر 36 هزار هكتار با تولید سالانه 447هزارتن عنوان شده طوریكه این استان در زمینه لیموترش مقام اول و مركبات مقام چهارم كشور را دارد درحالیكه تولید نارنگی سیاهو به عنوان رقم برتر كشور معرفی شده است.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
نیروهای مسلح برای تقویت امنیت پایدار کاملا آماده هستند
تیم منتخب کشتی فرنگی فردا راهی ایروان میشود
بیش از ۱۰ میلیون نفر بازی ایران و مصر را از پلتفرمهای آنلاین دیدند
ماموریت دشوار بهبودیافتگان از اعتیاد
صدور هشدار تخلیه برای یک میلیون نفر در ژاپن
محمد طیب انصاری؛ ۳۷ سال خدمت در اتاق بازرگانی بندرعباس
مسئولان کمیته آمادگی جسمانی هرمزگان منصوب شدند
آن سوی آسیبدیدگی
واردات ملوانی از کیش مجاز شد
بندر کنگ، قلب تپنده دریانوردی هرمزگان
آن سوی آسیبدیدگی
« مدرسه دانشمند»، خاستگاه علم و فرهنگ
روایت یک نبرد دیپلماتیک برای حفظ نام خلیج فارس
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید