اجتماعی
روابط عمومی سپاه امام سجاد علیه السلام از انهدام مهمات عملنکرده در بندرعباس از روز یکشنبه تا سه شنبه خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، روابط عمومی سپاه امام سجاد علیهالسلام استان هرمزگان اعلام کرد: عملیات خنثیسازی و انهدام مهمات عملنکرده باقیمانده از دوران جنگ تحمیلی رمضان، از روز یکشنبه تا سهشنبه هفته جاری در حومه شهر بندرعباس انجام میشود.
از شهروندان بندرعباسی درخواست میشود تا نسبت به صدای ناشی از انفجارهای کنترلشده این عملیات نگرانی به خود راه ندهند.
این اقدام در راستای پاکسازی مناطق مسکونی از مواد منفجره باقیمانده و تأمین امنیت عمومی صورت میگیرد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
همدلی برای روشنایی ایران
بازگشت تدریجی پروازهای خارجی به ایران/ امارات از این هفته، لوفتهانزا از آبان
توافق سطحی یا ریشهای؟
۵۷ گل خورده سهم آسیاییها در مرحله گروهی جام جهانی
گذار از «کیفرگرایی» به «عدالت ترمیمی» در دادگاه اطفال
وقتی اعتماد مردم نشانه میرود
هرمزگان؛ جبهه نبرد با قاچاق
عملیات قاطع موشکی و پهپادی در پاسخ به تجاوزهای آمریکا
سرانجام نامعلوم گوشتهای مدفون
عراقچی عازم بغداد شد
خودرویی که دیگر بهصرفه نیست
ایران از جام جهانی ۲۰۲۶ حذف شد
پارادایم تعاملی
اجتماع امشب مردم بندرعباس؛ بلوارساحلی پارک غدیر (زیرپرچم)
نام نویسی ۹۰ درصدی کلاس اولیها در هرمزگان
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید