اجتماعی
معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: فرآیند پیشثبتنام نوآموزانِ در شرف ورود به پایه اول ابتدایی برای سال تحصیلی ۱۴۰۵/۱۴۰۶، از فردا به صورت کاملاً الکترونیکی آغاز میشود.
به گزارش صبح ساحل، در راستای تحقق اهداف هوشمندسازی فرآیندهای آموزشی، تکریم اربابرجوع، کاهش مراجعات حضوری و تسهیل در فرآیند ثبتنام، والدین برای پیشثبتنام فرزندان خود باید صرفاً از طریق سایت ثبت نام مدارس به آدرس my.medu.ir اقدام کنند.
این معاونت تأکید کرد: با توجه به الکترونیکی بودن این مرحله، تمامی فرآیند پیشثبتنام در بستر سامانه مذکور صورت میپذیرد و مدارس مجاز به دریافت مدارک به صورت فیزیکی در این مرحله نمیباشند؛ لذا از اولیاء درخواست میشود جهت جلوگیری از ایجاد هرگونه خلل و ازدحام غیرضروری، از مراجعه حضوری به مدارس خودداری کرده و صرفاً از طریق درگاه اعلامشده، اطلاعات مورد نیاز را ثبت کنند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
همدلی برای روشنایی ایران
بازگشت تدریجی پروازهای خارجی به ایران/ امارات از این هفته، لوفتهانزا از آبان
توافق سطحی یا ریشهای؟
۵۷ گل خورده سهم آسیاییها در مرحله گروهی جام جهانی
گذار از «کیفرگرایی» به «عدالت ترمیمی» در دادگاه اطفال
وقتی اعتماد مردم نشانه میرود
هرمزگان؛ جبهه نبرد با قاچاق
عملیات قاطع موشکی و پهپادی در پاسخ به تجاوزهای آمریکا
سرانجام نامعلوم گوشتهای مدفون
عراقچی عازم بغداد شد
خودرویی که دیگر بهصرفه نیست
ایران از جام جهانی ۲۰۲۶ حذف شد
پارادایم تعاملی
اجتماع امشب مردم بندرعباس؛ بلوارساحلی پارک غدیر (زیرپرچم)
نام نویسی ۹۰ درصدی کلاس اولیها در هرمزگان