06

تیر

1405


اقتصادی

23 اردیبهشت 1405 11:28 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، سعید زرندی اعلام کرد: برای تنظیم بازار عرضه‌های مختلفی را این ماه داشتیم، از ابتدای اردیبهشت ماه 9 بار عرضه فولاد در بورس کالا داشتیم و خللی در تامین فولاد ایجاد نشده است.

وی گفت: در بررسی‌های انجام شده شاهد این بودیم که انبار‌های بسیاری از کارخانجات بزرگ مصرف کننده فولاد در اسفند ماه سال گذشته و فروردین امسال از فولاد اشباع بودند و ذخایرشان کامل بود.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: جلسات متعددی با خودروسازان داشتیم و مشابه آنچه سال گذشته برای آنها تامین می‌شد را عرضه کردیم، البته برخی خودروسازان اعلام کردند که ذخایر لازم را دارند و تامین بدون خلل در حال انجام است.

زرندی افزود: بازسازی مجتمع‌های فولاد آسیب دیده در جنگ با قوت آغاز شده است، بخاطر حملات دشمن، حمل و نقل دچار مشکل شده بود، اما اکنون به اندازه کافی فولاد به بازار تزریق شده و به زودی عرضه‌های جدید خواهیم داشت.

وی ادامه داد: از 160 هزار تن که عرضه کردیم فقط 92 هزار تن تقاضا وجود داشت که این نشان می‌دهد التهاب بازار واقعی نبود.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال