اقتصادی
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه از تأمین فولاد مورد نیاز خودروسازان خبرداد.
به گزارش صبح ساحل، سعید زرندی اعلام کرد: برای تنظیم بازار عرضههای مختلفی را این ماه داشتیم، از ابتدای اردیبهشت ماه 9 بار عرضه فولاد در بورس کالا داشتیم و خللی در تامین فولاد ایجاد نشده است.
وی گفت: در بررسیهای انجام شده شاهد این بودیم که انبارهای بسیاری از کارخانجات بزرگ مصرف کننده فولاد در اسفند ماه سال گذشته و فروردین امسال از فولاد اشباع بودند و ذخایرشان کامل بود.
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: جلسات متعددی با خودروسازان داشتیم و مشابه آنچه سال گذشته برای آنها تامین میشد را عرضه کردیم، البته برخی خودروسازان اعلام کردند که ذخایر لازم را دارند و تامین بدون خلل در حال انجام است.
زرندی افزود: بازسازی مجتمعهای فولاد آسیب دیده در جنگ با قوت آغاز شده است، بخاطر حملات دشمن، حمل و نقل دچار مشکل شده بود، اما اکنون به اندازه کافی فولاد به بازار تزریق شده و به زودی عرضههای جدید خواهیم داشت.
وی ادامه داد: از 160 هزار تن که عرضه کردیم فقط 92 هزار تن تقاضا وجود داشت که این نشان میدهد التهاب بازار واقعی نبود.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
نیروهای مسلح برای تقویت امنیت پایدار کاملا آماده هستند
تیم منتخب کشتی فرنگی فردا راهی ایروان میشود
بیش از ۱۰ میلیون نفر بازی ایران و مصر را از پلتفرمهای آنلاین دیدند
ماموریت دشوار بهبودیافتگان از اعتیاد
صدور هشدار تخلیه برای یک میلیون نفر در ژاپن
محمد طیب انصاری؛ ۳۷ سال خدمت در اتاق بازرگانی بندرعباس
مسئولان کمیته آمادگی جسمانی هرمزگان منصوب شدند
آن سوی آسیبدیدگی
واردات ملوانی از کیش مجاز شد
بندر کنگ، قلب تپنده دریانوردی هرمزگان
آن سوی آسیبدیدگی
« مدرسه دانشمند»، خاستگاه علم و فرهنگ
روایت یک نبرد دیپلماتیک برای حفظ نام خلیج فارس
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!