اقتصادی
مقام مسئول وزارت راه با تایید اخذ اقرارنامه از متقاضیان نهضت ملی گفت:نمیخواهیم درحق متقاضیان دیگر اجحاف شود.
به گزارش صبح ساحل، عبدالرضا غفوری معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان تهران درباره اجبار متقاضیان نهضت ملی مسکن به امضای اقرارنامه، اظهار کرد: این اقرارنامه برای پروژههای نهضت ملی مسکن اسلامشهر است.
وی ادامه داد: در این پروژهها، تعدادی بلوک داریم که بخشی از متقاضیان آن غیرمؤثر هستند.
وی توضیح داد: بهعنوان مثال فرض کنید در یک پروژه، تعدادی از متقاضیان که باید تا امروز 900 میلیون تومان آورده واریز میکردند، تنها 100 میلیون تومان پرداخت کردهاند. برای آنکه در حق سایر متقاضیان اجحاف نشود، به آنها پیشنهاد میشود که به پروژهای با پیشرفت بالاتر منتقل شوند.
غفوری بیان کرد: وقتی متقاضی با این جابجایی موافقت میکند، از او اقرارنامه یا رضایتنامه جابجایی گرفته میشود تا پس از اتصال به پروژه جدید دچار مشکلات حقوقی نشویم.
معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان تهران تاکید کرد: نباید به گونهای باشد که متقاضی بگوید 800 میلیون تومان را همین الان واریز میکنم، اما بعد از اتصال به پروژه، به دلیل عدم ایفای تعهدات دنبال حذف او باشیم.
غفوری یادآور شد: پروژههای نهضت ملی مسکن از سال 1402 شروع شده و متقاضیان جدید باید بتوانند آورده مورد نیاز (حدود 900 میلیون تومان) که تا کنون باید واریز میشد را پرداخت کنند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
نیروهای مسلح برای تقویت امنیت پایدار کاملا آماده هستند
تیم منتخب کشتی فرنگی فردا راهی ایروان میشود
بیش از ۱۰ میلیون نفر بازی ایران و مصر را از پلتفرمهای آنلاین دیدند
ماموریت دشوار بهبودیافتگان از اعتیاد
صدور هشدار تخلیه برای یک میلیون نفر در ژاپن
محمد طیب انصاری؛ ۳۷ سال خدمت در اتاق بازرگانی بندرعباس
مسئولان کمیته آمادگی جسمانی هرمزگان منصوب شدند
آن سوی آسیبدیدگی
واردات ملوانی از کیش مجاز شد
بندر کنگ، قلب تپنده دریانوردی هرمزگان
آن سوی آسیبدیدگی
« مدرسه دانشمند»، خاستگاه علم و فرهنگ
روایت یک نبرد دیپلماتیک برای حفظ نام خلیج فارس
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید