06

تیر

1405


اقتصادی

21 اردیبهشت 1405 20:04 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، سی‌وهفتمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه و گروه‌های کار نمونه استان هرمزگان با حضور احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، کیومرث برخورداری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جمعی از مسئولان در سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد. این آیین با هدف ارج نهادن به تلاش‌ها، نوآوری‌ها و دستاوردهای جامعه کارگری و ترویج فرهنگ کار شایسته برگزار شد و طی آن از برگزیدگان بخش‌های مختلف تقدیر به عمل آمد.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در این مراسم با اشاره به روند برگزاری جشنواره اظهار کرد: در این دوره ۱۳۵۰ نفر از کارگران نمونه استان در فرآیند رقابتی جشنواره شرکت کردند که پس از طی مراحل ارزیابی تخصصی و بررسی شاخص‌های فنی، بهره‌وری، خلاقیت و مسئولیت‌پذیری، در نهایت ۶ کارگر نمونه در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی به عنوان برگزیدگان نهایی معرفی شدند.


وی افزود: جشنواره امتنان فرصتی ارزشمند برای شناسایی ظرفیت‌های انسانی، تقویت انگیزه در محیط‌های کاری و الگوسازی از کارگران پرتلاش است و می‌تواند نقش مؤثری در ارتقای بهره‌وری و کیفیت تولید ایفا کند.
برخورداری همچنین به موفقیت خانه‌های بهداشت کارگری استان در سطح ملی اشاره کرد و گفت: خانه‌های بهداشت هرمزگان در حوزه سلامت و بهداشت محیط کار موفق به کسب رتبه برتر ملی شده‌اند که نشان‌دهنده اهتمام جدی استان به موضوع سلامت نیروی کار است. در همین راستا، در این آیین از دو خانه بهداشت برتر و دو کارفرمای سلامت‌محور نیز تقدیر شد.


در این مراسم بر اهمیت تکریم نیروی کار، توجه به امنیت شغلی، ارتقای مهارت‌آموزی و فراهم‌سازی بسترهای رشد و تعالی کارگران تأکید شد. مسئولان حاضر با بیان اینکه نیروی انسانی سرمایه اصلی توسعه اقتصادی است، نقش کارگران را در پویایی تولید و تحقق اهداف کلان اقتصادی کشور حیاتی دانستند.


جشنواره امتنان هر ساله با هدف قدردانی از تلاشگران عرصه تولید برگزار می‌شود و انتخاب کارگران و گروه‌های کار نمونه، علاوه بر ایجاد انگیزه مضاعف در میان فعالان این حوزه، مسیر پیشرفت، نوآوری و تعالی محیط‌های کاری را هموارتر می‌سازد.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال