اقتصادی
معاون اول رئیسجمهوری با اشاره به فشارهای ناشی از جنگ رمضان و تحریمها، نهادهای نظارتی را موظف کرد با گرانفروشی و احتکار، قاطع و بدون اغماض برخورد کنند.
به گزارش صبح ساحل، محمدرضا عارف در جلسه ستاد تنظیم بازار درباره علت برخی افزایش قیمتها گفت: بخشی از گرانیها ناشی از مشکلات بینالمللی، جنگ رمضان، تحریمهای ظالمانه و محاصرهای است که دشمن به کشور تحمیل کرده، اما بخش دیگری از این مشکلات به گرانفروشی و احتکار بازمیگردد.
وی با تأکید بر لزوم برخورد جدی با این تخلفات، از نهادهای نظارتی، اصناف و سازمان تعزیرات خواست برخوردی قاطع، جدی و غیرقابل اغماض با گرانفروشی و احتکار داشته باشند.
عارف افزود: تعداد کسانی که اقدام به احتکار یا گرانفروشی میکنند اندک است و بیشتر اصناف و تولیدکنندگان در دوران جنگ، حتی سود خود را کاهش دادند و هر آنچه در توان داشتند برای خدمت به مردم و کشور بهکار گرفتند.
معاون اول رئیسجمهوری با اشاره به شرایط کشور گفت: بهزودی پیروزی ملت ایران در جنگ رمضان را جشن خواهیم گرفت و وارد مرحله جدیدی خواهیم شد، بنابراین همه دستگاهها و بخشهای مختلف باید خود را برای شرایط جدید کشور به عنوان یک قدرت بزرگ در منطقه و جهان آماده کنند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
نیروهای مسلح برای تقویت امنیت پایدار کاملا آماده هستند
تیم منتخب کشتی فرنگی فردا راهی ایروان میشود
بیش از ۱۰ میلیون نفر بازی ایران و مصر را از پلتفرمهای آنلاین دیدند
ماموریت دشوار بهبودیافتگان از اعتیاد
صدور هشدار تخلیه برای یک میلیون نفر در ژاپن
محمد طیب انصاری؛ ۳۷ سال خدمت در اتاق بازرگانی بندرعباس
مسئولان کمیته آمادگی جسمانی هرمزگان منصوب شدند
آن سوی آسیبدیدگی
واردات ملوانی از کیش مجاز شد
بندر کنگ، قلب تپنده دریانوردی هرمزگان
آن سوی آسیبدیدگی
« مدرسه دانشمند»، خاستگاه علم و فرهنگ
روایت یک نبرد دیپلماتیک برای حفظ نام خلیج فارس
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!