ورزشی
آذرخش هرمزگان حریفان خود در هفتههای پایانی را شناخت.
به گزارش صبح ساحل، با اعلام کمیته مسابقات فدراسیون هندبال، دو هفته پایانی لیگ برتر هندبال بانوان از ۲۲ تا ۲۵ اردیبهشت به صورت متمرکز به میزبانی اصفهان برگزار میشود و تیم آذرخش هرمزگان در این رقابتها حضور دارد.
در پی آغاز جنگ رمضان و تجاوز آمریکایی–صهیونیستی به خاک کشورمان، رقابتهای لیگ برتر هندبال بانوان نیز مانند سایر لیگهای ورزشی برای مدتی متوقف شد.
اکنون پس از بازگشت آرامش به کشور، با برنامهریزی فدراسیون هندبال، ادامه رقابتهای لیگ برتر هندبال بانوان در دستور کار قرار گرفته است.
بر همین اساس و با اعلام کمیته مسابقات فدراسیون هندبال، دو هفته پایانی لیگ برتر هندبال بانوان بهصورت متمرکز و به میزبانی دو باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و نامی نو در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.
طبق این اطلاعیه، دیدارهای هفته سیزدهم و چهاردهم لیگ برتر بانوان از تاریخ ۲۲ تا ۲۵ اردیبهشتماه برگزار میشود تا در نهایت ردهبندی تیمها مشخص شود.
در دو هفته پایانی لیگ برتر هندبال بانوان کشور و در هفته سیزدهم ۲۳ اردیبهشت، آذرخش هرمزگان با کسری گرمدره البرز، نامی نو اصفهان با زاگرس جنوبی کازرون، فولاد مبارکه سپاهان با سنگآهن بافق، استقلال تهران با نفت و گاز گچساران و در هفته چهاردهم ۲۵ اردیبهشت، زاگرس جنوبی کازرون با کسری گرمدره البرز، سنگآهن بافق با آذرخش هرمزگان، نفت و گاز گچساران با نامی نو اصفهان و فولاد مبارکه سپاهان با استقلال تهران بازی می کنند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
نیروهای مسلح برای تقویت امنیت پایدار کاملا آماده هستند
تیم منتخب کشتی فرنگی فردا راهی ایروان میشود
بیش از ۱۰ میلیون نفر بازی ایران و مصر را از پلتفرمهای آنلاین دیدند
ماموریت دشوار بهبودیافتگان از اعتیاد
صدور هشدار تخلیه برای یک میلیون نفر در ژاپن
محمد طیب انصاری؛ ۳۷ سال خدمت در اتاق بازرگانی بندرعباس
مسئولان کمیته آمادگی جسمانی هرمزگان منصوب شدند
آن سوی آسیبدیدگی
واردات ملوانی از کیش مجاز شد
بندر کنگ، قلب تپنده دریانوردی هرمزگان
آن سوی آسیبدیدگی
« مدرسه دانشمند»، خاستگاه علم و فرهنگ
روایت یک نبرد دیپلماتیک برای حفظ نام خلیج فارس
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک