ورزشی
محمدرضا بهرمن رئیس هیئت ووشو شهرستان بندرعباس، طی احکامی جداگانه سه مسئول جدید را در ساختار هیئت منصوب کرد تا فصل تازهای از فعالیتهای تخصصی این رشته آغاز شود.
به گزارش صبح ساحل، بر اساس این احکام، فرزاد جلیلیان به عنوان عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو شهرستان بندرعباس منصوب شد. انتصابی که با هدف تقویت ساختار مدیریتی و بهرهگیری از ظرفیتهای اجرایی و تخصصی در هیئت انجام شده است.
در ادامه این انتصابات، بیتا بهرامی نیز با حکم رئیس هیئت، به عنوان رئیس کمیته آموزش هیئت ووشو شهرستان بندرعباس معرفی شد. این کمیته یکی از بخشهای کلیدی و اثرگذار هیئت است که مسئولیت ارتقای سطح آموزش، طراحی دورهها و ساماندهی کلاسهای تخصصی را بر عهده دارد.
مژگان امامدوست به عنوان رئیس کمیته مربیان بانوان منصوب شد. وی وظیفه هدایت و هماهنگی امور مربیان بانوان را بر عهده خواهد داشت؛ سمتی که نقش مهمی در توسعه فعالیتهای بانوان و رشد فنی مربیان در سطح شهرستان ایفا میکند.
محمدرضا بهرمن در این احکام بر اهمیت استفاده از نیروهای متخصص، فعال و توانمند تاکید کرده و ابراز امیدواری نموده که این انتصابات بتواند روند توسعه و پیشبرد اهداف هیئت ووشو شهرستان بندرعباس را سرعت ببخشد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
نیروهای مسلح برای تقویت امنیت پایدار کاملا آماده هستند
تیم منتخب کشتی فرنگی فردا راهی ایروان میشود
بیش از ۱۰ میلیون نفر بازی ایران و مصر را از پلتفرمهای آنلاین دیدند
ماموریت دشوار بهبودیافتگان از اعتیاد
صدور هشدار تخلیه برای یک میلیون نفر در ژاپن
محمد طیب انصاری؛ ۳۷ سال خدمت در اتاق بازرگانی بندرعباس
مسئولان کمیته آمادگی جسمانی هرمزگان منصوب شدند
آن سوی آسیبدیدگی
واردات ملوانی از کیش مجاز شد
بندر کنگ، قلب تپنده دریانوردی هرمزگان
آن سوی آسیبدیدگی
« مدرسه دانشمند»، خاستگاه علم و فرهنگ
روایت یک نبرد دیپلماتیک برای حفظ نام خلیج فارس
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است