06

تیر

1405


ورزشی

02 اردیبهشت 1405 19:42 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، بر اساس این احکام، فرزاد جلیلیان به عنوان عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو شهرستان بندرعباس منصوب شد. انتصابی که با هدف تقویت ساختار مدیریتی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های اجرایی و تخصصی در هیئت انجام شده است.

در ادامه این انتصابات، بیتا بهرامی نیز با حکم رئیس هیئت، به عنوان رئیس کمیته آموزش هیئت ووشو شهرستان بندرعباس معرفی شد. این کمیته یکی از بخش‌های کلیدی و اثرگذار هیئت است که مسئولیت ارتقای سطح آموزش، طراحی دوره‌ها و ساماندهی کلاس‌های تخصصی را بر عهده دارد.

مژگان امام‌دوست به عنوان رئیس کمیته مربیان بانوان منصوب شد. وی وظیفه هدایت و هماهنگی امور مربیان بانوان را بر عهده خواهد داشت؛ سمتی که نقش مهمی در توسعه فعالیت‌های بانوان و رشد فنی مربیان در سطح شهرستان ایفا می‌کند.

محمدرضا بهرمن در این احکام بر اهمیت استفاده از نیروهای متخصص، فعال و توانمند تاکید کرده و ابراز امیدواری نموده که این انتصابات بتواند روند توسعه و پیشبرد اهداف هیئت ووشو شهرستان بندرعباس را سرعت ببخشد.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است