سیاسی
رئیس جمهور تاجیکستان با تبریک فرا رسیدن نوروز به دولت و ملت ایران بر توسعه و تقویت روابط دوستانه و همکاریهای مفید بین تاجیکستان و ایران در سایه سنتهای نیک این عید باستانی تاکید کرد.
به گزارش صبح ساحل، امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان در پیامی به دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران با تبریک فرارسیدن روز جهانی نوروز، نویدبخش بهار و تجدید حیات طبیعت تصریح کرد: مردم حوزه تمدن نوروز، این عید فرخنده را که ریشههای عمیق ملی، فرهنگی و تاریخی دارد، با الهام و شادی فراوان و امیدها و آرزوهای تازه برای آیندهای بهتر جشن میگیرند. بدون شک، ارزشهای والا و ایدههای غنی آن، هزاران سال است که مردمان ما را به صلح و هماهنگی، درک متقابل، اعتماد و احترام متقابل فرا میخواند.
رئیس جمهور تاجیکستان ضمن آرزوی صلح، ثبات، پیشرفت و رفاه برای ملت ایران در سال جدید تاکید کرد : معتقدم که روابط دوستانه و همکاریهای مفید بین تاجیکستان و ایران در سایه سنتهای نیک این عید باستانی، همچنان توسعه و تقویت خواهد یافت و محتوای عملی جدیدی را به نفع مردم دو کشور به دست خواهد آورد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
همدلی برای روشنایی ایران
بازگشت تدریجی پروازهای خارجی به ایران/ امارات از این هفته، لوفتهانزا از آبان
توافق سطحی یا ریشهای؟
۵۷ گل خورده سهم آسیاییها در مرحله گروهی جام جهانی
گذار از «کیفرگرایی» به «عدالت ترمیمی» در دادگاه اطفال
وقتی اعتماد مردم نشانه میرود
هرمزگان؛ جبهه نبرد با قاچاق
عملیات قاطع موشکی و پهپادی در پاسخ به تجاوزهای آمریکا
سرانجام نامعلوم گوشتهای مدفون
عراقچی عازم بغداد شد
خودرویی که دیگر بهصرفه نیست
ایران از جام جهانی ۲۰۲۶ حذف شد
پارادایم تعاملی
اجتماع امشب مردم بندرعباس؛ بلوارساحلی پارک غدیر (زیرپرچم)
نام نویسی ۹۰ درصدی کلاس اولیها در هرمزگان