فرهنگی و هنری
در سومین رویداد ملی «الف تا»، فرهنگیان و دانشآموزان هرمزگانی با کسب سه رتبه برتر کشوری، افتخاری دیگر برای استان رقم زدند.
به گزارش صبح ساحل، حوریه حاجیزاده، معاون آموزش ابتدایی ادارهکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در بخش مدارس پیشتاز، سلیمه صادقی از شهرستان رودان در مقطع متوسطه، موفق به کسب رتبه برگزیده کشوری شد.
وی افزود: در بخش «تکتجربه»، گلناز زمانی از شهرستان سیریک و محدثه خبر از میناب در مقطع ابتدایی نیز توانستند رتبههای برتر کشوری را از آن خود کنند.
معاون آموزش ابتدایی هرمزگان همچنین از درخشش ۹۶ نفر از فرهنگیان استان در سطح استانی این رویداد خبر داد و گفت: این افراد در زمینههای مختلف آموزشی و پرورشی، عنوان «برگزیده» و «شایسته تقدیر» را به دست آوردند.
حاجیزاده با تأکید بر اهمیت رویداد ملی «الف تا» افزود: این برنامه بستری ارزشمند برای شناسایی، معرفی و گسترش نوآوریها و تجربیات موفق معلمان و مدارس کشور در حوزه تعلیم و تربیت است و نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزش دارد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
همدلی برای روشنایی ایران
بازگشت تدریجی پروازهای خارجی به ایران/ امارات از این هفته، لوفتهانزا از آبان
توافق سطحی یا ریشهای؟
۵۷ گل خورده سهم آسیاییها در مرحله گروهی جام جهانی
گذار از «کیفرگرایی» به «عدالت ترمیمی» در دادگاه اطفال
وقتی اعتماد مردم نشانه میرود
هرمزگان؛ جبهه نبرد با قاچاق
عملیات قاطع موشکی و پهپادی در پاسخ به تجاوزهای آمریکا
سرانجام نامعلوم گوشتهای مدفون
عراقچی عازم بغداد شد
خودرویی که دیگر بهصرفه نیست
ایران از جام جهانی ۲۰۲۶ حذف شد
پارادایم تعاملی
اجتماع امشب مردم بندرعباس؛ بلوارساحلی پارک غدیر (زیرپرچم)
نام نویسی ۹۰ درصدی کلاس اولیها در هرمزگان
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید