اقتصادی
صبح ساحل ، گروه اقتصادی _ مدیركل راه آهن هرمزگان گفت: با افزایش ظرفیت مسیر ریلی بندرعباس به كریدور شمال، رفت و آمد قطار در مسیر اصفهان - بندرعباس همه روزه می شود.
رضا شاكری افزود: این امكان وجود دارد و در تلاش برای تحقق این امر هستیم.وی، با بیان اینكه افزایش ظرفیت این مسیر با تكمیل دو خطه كردن خط ریلی بندرعباس - یزد حاصل می شود، افزود: هم اینك یك روز در میان، قطار مسافری در این مسیر رفت و آمد می كند.وی خاطر نشان كرد: ضریب اشتغال قطار مسافری این مسیر 100 درصد است و مردم استقبال خوبی از مسافرت با قطار دارند.به گفته وی اغلب مسافران این مسیر كارمندان، دانشجویان و تجار تشكیل می دهند و بخشی از آن نیز به بیمارانی هرمزگانی اختصاص دارد كه برای درمان به یزد مراجعه می كنند.به گفته وی همچنین همه روزه دو رام قطار در مسیر بندرعباس مشهد و بندرعباس - تهران رفت و آمد می كند كه با ظرفیت جابجایی این مسیرها نیز افزایش می یابد.این مقام مسوول، امكانات راه اندازی قطار سریع السیر در مسیر بندرعباس - یزد مثبت ارزیابی نمود و اظهار امیدواری نمود بتوان در این زمینه گام هایی را برداشت.مدیر كل راه آهن هرمزگان پیشتر نیز با بیان اینكه ظرفیت جابجایی بار در مسیر ریلی بندرعباس - یزد هم اینك 16 میلیون تن در سال است گفته بود: با دو خطه شدن آن ظرفیت حمل بار در این مسیر دو برابر می شود.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
نیروهای مسلح برای تقویت امنیت پایدار کاملا آماده هستند
تیم منتخب کشتی فرنگی فردا راهی ایروان میشود
بیش از ۱۰ میلیون نفر بازی ایران و مصر را از پلتفرمهای آنلاین دیدند
ماموریت دشوار بهبودیافتگان از اعتیاد
صدور هشدار تخلیه برای یک میلیون نفر در ژاپن
محمد طیب انصاری؛ ۳۷ سال خدمت در اتاق بازرگانی بندرعباس
مسئولان کمیته آمادگی جسمانی هرمزگان منصوب شدند
آن سوی آسیبدیدگی
واردات ملوانی از کیش مجاز شد
بندر کنگ، قلب تپنده دریانوردی هرمزگان
آن سوی آسیبدیدگی
« مدرسه دانشمند»، خاستگاه علم و فرهنگ
روایت یک نبرد دیپلماتیک برای حفظ نام خلیج فارس
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید