فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف ۵۸ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری یک نفر متهم سابقه دار توسط پلیس خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، سرهنگ جمشید محبت خانی، فرمانده پلیس راه آهن کشور گفت: پس از ورود قطار مسافری تهران – بندرعباس به ایستگاه راه آهن بندرعباس و پیاده شدن مسافرین، مأموران انتظامی مستقر در سکوی مسافری متوجه مخفی شدن یکی از مسافران به هویت معلوم در داخل سرویس بهداشتی سالن ۲ شدند.
سرهنگ محبت خانی ادامه داد: بلافاصله با تشکیل تیم عملیاتی و باز کردن درب، متهم از سرویس بهداشتی خارج شد، نظر به اینکه وی از وضعیت روحی و روانی لازم برخوردار نبوده ابتدا مورد بازدید بدنی قرار گرفته که مقدار ۱۰ سانت مواد مخدر از نوع شیشه همراه با آلات و ادوات استعمال کشف شد.
وی افزود: در بررسیهای دقیق، از سقف سرویس بهداشتی واگن مذکور، تعداد ۳۷ بسته مواد مخدر در اوزان مختلف از نوع تریاک جمعاً به وزن ۵۸ کیلوگرم کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به مقر انتظامی دلالت، در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان هرمزگان شد.
فرمانده پلیس راه آهن کشور، ضمن اشاره به اینکه در بازجوییهای فنی مشخص گردید متهم مذکور با استفاده از یک فقره بلیط غیرهمنام به قطار مذکور سوار شده و برابر استعلامهای صورت گرفته از سامانههای در اختیار، متهم دارای ۳ فقره سابقه حمل مواد مخدر، سرقت تلفن همراه، جابجایی اتباع بیگانه غیرمجاز، حمل اسلحه کمری بوده است در خاتمه بیان داشت کارکنان این فرماندهی با جدیت و پشتکار اجازه هیچ گونه فعالیتی را به سوداگران مرگ نخواهند داد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
نیروهای مسلح برای تقویت امنیت پایدار کاملا آماده هستند
تیم منتخب کشتی فرنگی فردا راهی ایروان میشود
بیش از ۱۰ میلیون نفر بازی ایران و مصر را از پلتفرمهای آنلاین دیدند
ماموریت دشوار بهبودیافتگان از اعتیاد
صدور هشدار تخلیه برای یک میلیون نفر در ژاپن
محمد طیب انصاری؛ ۳۷ سال خدمت در اتاق بازرگانی بندرعباس
مسئولان کمیته آمادگی جسمانی هرمزگان منصوب شدند
آن سوی آسیبدیدگی
واردات ملوانی از کیش مجاز شد
بندر کنگ، قلب تپنده دریانوردی هرمزگان
آن سوی آسیبدیدگی
« مدرسه دانشمند»، خاستگاه علم و فرهنگ
روایت یک نبرد دیپلماتیک برای حفظ نام خلیج فارس
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!