شهرستانها
به مناسبت آخرین روز از هفته بهزیستی، مرکز بیناییسنجی اداره بهزیستی شهرستان بستک با حضور جمعی از مسئولین، خیرین و مردم شریف منطقه افتتاح شد. این مرکز با هدف کاهش هزینههای درمانی خانوادههای تحت پوشش و ارتقاء سطح سلامت بینایی جامعه هدف راهاندازی شده است.
به گزارش صبح ساحل، علی غنایی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان بستک در آیین افتتاحیه این مرکز با قدردانی از تلاشهای کارکنان، خیرین و همراهی مردم، افتتاح این مرکز را گامی مؤثر در جهت حمایت از اقشار آسیبپذیر دانست و اظهار داشت: «ارائه خدمات تخصصی رایگان از جمله سنجش بینایی، تجویز نمره عینک و ارجاع به پزشک در موارد خاص، بخشی از خدماتی است که این مرکز با حضور متخصصین متعهد به جامعه هدف ارائه خواهد داد.»
در ادامه این مراسم، جلالی، فرماندار شهرستان بستک نیز ضمن تقدیر از فعالیتهای اداره بهزیستی، گفت: «سازمان بهزیستی یکی از نهادهای اصلی خدماترسان در حوزه سلامت اجتماعی است که با فعالیت در بخشهای دولتی و غیردولتی، نقشی مهم در حمایت از اقشار کمبرخوردار، پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و ارتقاء کیفیت زندگی افراد جامعه ایفا میکند.»
با بهرهبرداری از این مرکز، گام مهمی در راستای ارتقاء سلامت بینایی مددجویان و کاهش مراجعات درمانی پرهزینه برداشته شده است، که میتواند الگویی مؤثر برای سایر شهرستانها باشد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
نیروهای مسلح برای تقویت امنیت پایدار کاملا آماده هستند
تیم منتخب کشتی فرنگی فردا راهی ایروان میشود
بیش از ۱۰ میلیون نفر بازی ایران و مصر را از پلتفرمهای آنلاین دیدند
ماموریت دشوار بهبودیافتگان از اعتیاد
صدور هشدار تخلیه برای یک میلیون نفر در ژاپن
محمد طیب انصاری؛ ۳۷ سال خدمت در اتاق بازرگانی بندرعباس
مسئولان کمیته آمادگی جسمانی هرمزگان منصوب شدند
آن سوی آسیبدیدگی
واردات ملوانی از کیش مجاز شد
بندر کنگ، قلب تپنده دریانوردی هرمزگان
آن سوی آسیبدیدگی
« مدرسه دانشمند»، خاستگاه علم و فرهنگ
روایت یک نبرد دیپلماتیک برای حفظ نام خلیج فارس
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!