فرمانده انتظامی شهرستان قشم از کشف و ضبط ۲ محموله لوازمخانگی و آرایشیقاچاق به ارزش ۲۴ میلیاردریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی و کلانتری ۱۱ جانبازان در این شهرستان مرزی خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، سرهنگ مجتبی مروتی اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای قاچاق خارجی توسط قاچاقچیان برای توزیع در بازار شهرهای بزرگ کشور در قالب بسته بندی یکی از شرکت های پستی به شهرک سام و زال شهر قشم و روستای کووه ای این جزیره منتقل، تخلیه و دپو شده است که پیگیری موضوع در دستور کار واحدهای یادشده پلیس در این شهرستان قرار گرفت. وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی و کلانتری ۱۱ جانبازان شهر قشم پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت آن با هماهنگی مقام قضائی به انبارهای مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنها یکهزار و ۳۵۳ عدد انواع لوازم آرایشی، ۵۵۲ قلم لوازم خانگی، ۲ هزار و ۲۷۵ ثوب لباس، ۴۹۹ فرم عینک، مقادیری کفش، اسباب بازی و نظایر آن را که فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بودند، کشف کردند. فرمانده انتظامی شهرستان قشم ارزش این ۲ محموله را بر اساس نظر کارشناسان، ۲۴ میلیارد ریال عنوان و گفت: پرونده قضایی مربوط به این یافته ها از سوی پلیس تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد. سرهنگ مروتی با اشاره به اینکه قاچاق از تهدیدهای مهم تولید و اشتغال ملی است، اضافه کرد: عوامل پلیس در این شهرستان مرزی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می کند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
نیروهای مسلح برای تقویت امنیت پایدار کاملا آماده هستند
تیم منتخب کشتی فرنگی فردا راهی ایروان میشود
بیش از ۱۰ میلیون نفر بازی ایران و مصر را از پلتفرمهای آنلاین دیدند
ماموریت دشوار بهبودیافتگان از اعتیاد
صدور هشدار تخلیه برای یک میلیون نفر در ژاپن
محمد طیب انصاری؛ ۳۷ سال خدمت در اتاق بازرگانی بندرعباس
مسئولان کمیته آمادگی جسمانی هرمزگان منصوب شدند
آن سوی آسیبدیدگی
واردات ملوانی از کیش مجاز شد
بندر کنگ، قلب تپنده دریانوردی هرمزگان
آن سوی آسیبدیدگی
« مدرسه دانشمند»، خاستگاه علم و فرهنگ
روایت یک نبرد دیپلماتیک برای حفظ نام خلیج فارس
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است