سیاسی
"مسعود پاکزاد"،قائم مقام ستاد مردمی دکتر پزشکیان در استان هرمزگان گفت: هرمزگان در شرایط فعلی نیازمند گفتگو و تفاهم با هدف حرکت در مسیر توسعه است. بنده معتقدم باید صدای همگان شنیده شود.
"مسعود پاکزاد"،قائم مقام ستاد مردمی دکتر پزشکیان در استان هرمزگان گفت: هرمزگان در شرایط فعلی نیازمند گفتگو و تفاهم با هدف حرکت در مسیر توسعه است. بنده معتقدم باید صدای همگان شنیده شود.
به گزارش صبح ساحل، وی در جلسه هماندیشی با اصحاب رسانه که در محل سالن کنفرانس هتل هما برگزار شد، افزود: ما برای مانیفست توسعه هرمزگان حرف داریم. باید مانیفست توسعه هرمزگان مطالبه جدی مردم و نخبگان استان از دولت باشد.
قائم مقام ستاد مردمی پزشکیان در هرمزگان اضافه کرد: هرمزگان امروز هرمزگان دهه شصت نیست و نیروهای نخبه، ماندگار و توانمند فراوان دارد. این نیروها باید سازماندهی شوند و نقش آنها در گلوگاههای اقتصادی هرمزگان افزایش یابد.
پاکزاد در خاتمه گفت: نگاه دکتر پزشکیان تبدیل شدن رئیسجمهور ملی است که دولت وحدت ملی را تشکیل دهد؛ امیدوارم بتوانیم با همدلی و گفتگو در مسیر توسعه هرمزگان گامهای جدی برداریم.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
همدلی برای روشنایی ایران
بازگشت تدریجی پروازهای خارجی به ایران/ امارات از این هفته، لوفتهانزا از آبان
توافق سطحی یا ریشهای؟
۵۷ گل خورده سهم آسیاییها در مرحله گروهی جام جهانی
گذار از «کیفرگرایی» به «عدالت ترمیمی» در دادگاه اطفال
وقتی اعتماد مردم نشانه میرود
هرمزگان؛ جبهه نبرد با قاچاق
عملیات قاطع موشکی و پهپادی در پاسخ به تجاوزهای آمریکا
سرانجام نامعلوم گوشتهای مدفون
عراقچی عازم بغداد شد
خودرویی که دیگر بهصرفه نیست
ایران از جام جهانی ۲۰۲۶ حذف شد
پارادایم تعاملی
اجتماع امشب مردم بندرعباس؛ بلوارساحلی پارک غدیر (زیرپرچم)
نام نویسی ۹۰ درصدی کلاس اولیها در هرمزگان
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید