06

تیر

1405


اقتصادی

22 اردیبهشت 1405 12:06 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت با بیان اینکه انتقال سهمیه از کارت سوخت به کارت بانکی چند بار مصوب شده است، اظهار کرد: این طرح مصوبات مختلفی در هیات وزیران و قانون بودجه دارد.

وی افزود: امسال هم مجلس، دولت را مکلف کرده که آن را انجام دهد.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت در یک گفت‌وگو تصریح کرد: طرح‌هایی از قبل به صورت‌ آزمایشی وجود داشته که تست شده است و در حال حاضر هم می‌شود روی برخی طرح‌ها کار کرد که این مهم در دست انجام است.

وی در پایان گفت: امیدواریم وزارت اقتصاد و وزارت نفت دست به دست هم بدهند تا این قانونی که الزام است اجرایی شود تا نفعش به مردم برسد و بتواند به توزیع دقیق و هدفمند یارانه سوخت در کشور کمک کند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال