سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک از وقوع یک سانحه رانندگی شدید میان یک دستگاه خودروی پژو و یک دستگاه سایپا خبر داد، در این حادثه یک نفر جان باخت و سه نفر نیز مصدوم شدند.
به گزارش صبح ساحل، محمد مدنی اظهار داشت: این حادثه ظهر امروز در محور سیریک- جاسک بر اثر برخورد شدید بین یک دستگاه خودروی پژو و یک دستگاه سایپا رخ داد.
مدنی افزود: بلافاصله پس از اعلام وقوع سانحه به مرکز اورژانس ۱۱۵، سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد و اقدامات اولیه درمانی برای مصدومان انجام گرفت.
رئیس شبکه بهداشت و درمان سیریک ادامه داد: در این حادثه، سه نفر مصدوم که هر سه نفر مرد بوده و به مراکز درمانی منتقل شدند، و متأسفانه یک نفر که آن هم مرد بوده در محل حادثه به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان سیریک با اشاره به وضعیت عمومی مصدومان تصریح کرد: حال عمومی دو نفر از مصدومان رضایتبخش گزارش شده و یک نفر دیگر با مصدومیت سوختگی روبرو بوده جهت مراقبتهای ویژه هر سه نفر به میناب انتقال داده شد.
مدنی با تقدیر از تلاش سریع و مؤثر نیروهای اورژانس ۱۱۵، و بابیان ابراز تأسف از این سانحه، گفت: از عموم رانندگان تقاضا داریم با رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سرعت غیرمجاز، از وقوع چنین حوادث تلخی جلوگیری کنند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
نیروهای مسلح برای تقویت امنیت پایدار کاملا آماده هستند
تیم منتخب کشتی فرنگی فردا راهی ایروان میشود
بیش از ۱۰ میلیون نفر بازی ایران و مصر را از پلتفرمهای آنلاین دیدند
ماموریت دشوار بهبودیافتگان از اعتیاد
صدور هشدار تخلیه برای یک میلیون نفر در ژاپن
محمد طیب انصاری؛ ۳۷ سال خدمت در اتاق بازرگانی بندرعباس
مسئولان کمیته آمادگی جسمانی هرمزگان منصوب شدند
آن سوی آسیبدیدگی
واردات ملوانی از کیش مجاز شد
بندر کنگ، قلب تپنده دریانوردی هرمزگان
آن سوی آسیبدیدگی
« مدرسه دانشمند»، خاستگاه علم و فرهنگ
روایت یک نبرد دیپلماتیک برای حفظ نام خلیج فارس
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است