اجتماعی
رییس پلیس آگاهی هرمزگان از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۵۶ سارق و مالخر با 127 فقره انواع سرقت در هرمزگان شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش صبح ساحل، سرهنگ عبدالمجید کرمی روز یکشنبه در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با سرقت در قالب طرح امنیت محله محور و با هدف برخورد با سارقان و مالخران به مدت ۷۲ ساعت در سطح استان اجرا شد.
وی با اشاره به اینکه این طرح در قالب چند تیم عملیاتی در نقاط مختلف هرمزگان اجرا شد، اظهار کرد: در این طرح تعداد ۵۶ نفر سارق و مالخر شناسایی و در چند عملیات پلیسی دستگیر شدند و تعداد ۱۲۷ فقره انواع سرقت نیز کشف شد.
این مسئول انتظامی در هرمزگان تصریح کرد: طی بازرسی از مخفیگاههای متهمان تعدادی اموال سرقتی کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.
کرمی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: اجرای اینگونه طرحها با جدیت در دستورکار پلیس آگاهی قرار دارد و از شهروندان نیز انتظار میرود تا ضمن همکاری با پلیس برای تداوم امنیت پایدار، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریتهای ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.
انبار سوخت قاچاق در بندرعباس لو رفت
رییس پلیس امنیت اقتصادی هرمزگان از شناسایی محل انبار سوخت قاچاق و کشف مقدار ۳۰ هزار لیتر سوخت در یکی از روستاهای شهرستان بندرعباس خبر داد.
سرهنگ میثم شماعی در تشریح این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآوردههای نفتی، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی در پی انجام کار اطلاعاتی از محل انبار سوخت قاچاق در روستای خونسرخ شهرستان بندرعباس مطلع و پیگیری موضوع را در دستورکار قرار دادند.
وی افزود: ماموران این یگان ضمن هماهنگی با دستگاه قضایی با ایجاد تیمی باتجربه به محل مورد نظر اعزام شده و در بازرسی از آن مکان تعدادی مخزن پنج هزار لیتری حاوی ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.
این مسئول انتظامی ارزش سوختهای کشف شده را بنا بهنظر کارشناسان اقتصادی استان ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد.
۴۲ دستگاه پمپ خودرو قاچاق در توقیف پلیس میناب
فرمانده انتظامی میناب با اشاره به کشف ۴۲ دستگاه پمپ خودروهای سنگین قاچاق از یکدستگاه خودرو در این شهرستان گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی چغازردی شهرستان میناب روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری محور میناب به بندرعباس به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده و دستور توقف دادند.
سرهنگ عباس قاسمی افزود: ماموران برای بررسی، خودرو را متوقف کرده و به داخل یگان انتقال دادند که در بازرسی از این خودرو تعداد ۴۲ دستگاه پمپ خودروهای سنگین بدون مجوز و قاچاق، کشف و در این رابطه راننده خودرو را دستگیر کردند.
این مسئول انتظامی اظهار کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.
توقیف موتورسیکلت ۱۳۰۰سی سی قاچاق در بندرعباس
فرمانده انتظامی بندرعباس از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش این وسیله نقلیه غیرمجاز هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است..
سرهنگ عباس علی یاری با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و طرح برخورد و توقیف موتورسیکلتهای سنگین و قاچاق در سطح بندرعباس، ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ این شهرستان هنگام گشت زنی در یکی از محلات حوزه استحفاظی یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ۱۳۰۰ سی سی قاچاق را کشف کردند.
وی بیان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی کردند
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
آبونمان ماهانه تلفن ثابت ۴۵درصد افزایش یافت
پیشبینی حضور ۱۸ تا ۳۵ میلیون نفر در مراسم تشییع رهبر شهید
ناپایداری جوی در خلیج فارس
مرکز آمار ایران نرخ تورم خرداد ماه را اعلام کرد
پیشبینی ثبتنام کلاساولیها تا ۱۰ تیرماه/ اعلام زمانی دیگر برای ثبتنام جاماندهها
مراسم معرفی برترین های فوتبال و فوتسال بستک
هرمزگان در جمع هیئت های فعال فدراسیون قرار گرفت
پایگاه های استعدادیابی و آکادمی های تخصصی برپا خواهد شد
پایان نخستین اردوی جوانان ایران با درخشش هرمزگانیها
برگزاری دوباره لیگ تیراندازی بعد از وقفه چندین ساله
قیمت نفت برنت به کانال ۷۱ دلار سقوط کرد
امارات دلیل اعلام پیام هشدار حمله موشکی را اعلام کرد
نیروهای مسلح برای تقویت امنیت پایدار کاملا آماده هستند
تیم منتخب کشتی فرنگی فردا راهی ایروان میشود
بیش از ۱۰ میلیون نفر بازی ایران و مصر را از پلتفرمهای آنلاین دیدند
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است