اقتصادی
۳۰ میلیون از سهامداران عدالت که روش مدیریت غیرمستقیم را برگزیدهاند برای فروش سهام خود باید حتماً کد بورسی بگیرند.
۳۰ میلیون از سهامداران عدالت که روش مدیریت غیرمستقیم را برگزیدهاند برای فروش سهام خود باید حتماً کد بورسی بگیرند.
به گزارش صبح ساحل و به نوشته اقتصاد آنلاین، با آزادسازی سهام عدالت و انتخاب روش مدیریت مستقیم یا غیر مستقیم سهام عدالت از 49 میلیون سهامدار عدالت تعداد 19 میلیون نفر روش مدیریت مستقیم را انتخاب کرده و 30 میلیون نفر از سهامداران در روش مدیریت غیرمستقیم باقی ماندند.
با توجه به اینکه سهام این افراد به شرکتهای سرمایهگذاری استانی مربوطه در زمانی که این سهام به آنها اختصاص پیدا کرده منتقل میشود این افراد برای معامله سهام حتماً باید کد بورسی گرفته و در سامانه جامع مشتریان (سجام) ثبتنام کنند.
در حال حاضر اکثر شرکتهای سرمایهگذاری استانی سهام عدالت در بورس پذیرفته شده و سهام حدود 18 شرکت سرمایهگذاری استانی قابل معامله است. بنابراین پرتفوی سهام عدالت افراد در روش غیر مستقیم به شرکت سرمایهگذاری استانی مربوطه منتقل شده و در عوض به همان میزان سهام شرکت استانی در پرتفوی آنها قرار گرفته است که اکنون با آزاد شدن معاملات سهام شرکتهای استانی در بورس این افراد برای خرید و فروش سهام خود حتماً باید کد بورسی دریافت کنند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
بندر شهید رجایی، میزبان مرکز لجستیکی قزاقستان میشود
ویرایش حوزه آزمون دستیاری تخصصی از امروز آغاز شد
فروش سایپا دیزل به دلیل اختلال بانکی لغو شد
زمان امتحانات نهایی تغییر نمیکند/ امسال استخدامی نداریم
نخست وزیر آرژانتین استعفا کرد
ایران در خردادماه امسال ۳۷۶ بار لرزید
همدلی برای روشنایی ایران
بازگشت تدریجی پروازهای خارجی به ایران/ امارات از این هفته، لوفتهانزا از آبان
توافق سطحی یا ریشهای؟
۵۷ گل خورده سهم آسیاییها در مرحله گروهی جام جهانی
گذار از «کیفرگرایی» به «عدالت ترمیمی» در دادگاه اطفال
وقتی اعتماد مردم نشانه میرود
هرمزگان؛ جبهه نبرد با قاچاق
عملیات قاطع موشکی و پهپادی در پاسخ به تجاوزهای آمریکا
سرانجام نامعلوم گوشتهای مدفون