اجتماعی
صبح ساحل، اجتماعی_ مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان از بهرهبرداری رسمی بخش سنگشکن بیمارستان خلیجفارس خبر داد.
صبح ساحل، اجتماعی_ مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان از بهرهبرداری رسمی بخش سنگشکن بیمارستان خلیجفارس خبر داد.
دکتر کامیار وثوقی در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار صبحساحل با گرامیداشت ایامالله دهه فجر به تمام فجر آفرینان و مردم شریف استان هرمزگان گفت: بخش سنگشکن بیمارستان خلیج فارس طی روزهای آینده مورد بهرهبرداری رسمی قرار میگیرد.
وی با بیان اینکه بخش سنگشکن بیمارستان خلیجفارس در قالب طرح توسعه اجرا شده است، اعتبار هزینه شده برای این بخش را 10 میلیارد ریال اعلام کرد. وی اظهار داشت: بخش سنگشکن دارای یک دستگاه سنگشکن پیشرفته با متعلقات، یک دستگاه سونوگرافی پیشرفته وCARM، سه تخت مراقبت بیمار پس از عمل سنگشکنی است.
دکتر وثوقی اضافه کرد: در بخش سنگشکن بیمارستان خلیجفارس 2 نفر پزشک متخصص و 4 نفر کادر درمانی فعال هستند. مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان ، راه اندازی بخش سنگشکن بیمارستان خلیجفارس را گامی برای ارائه خدمات مطلوب درمانی به بیمهشدگان تامین اجتماعی عنوان کرد و افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی و مردم هرمزگان میتوانند از خدمات بیمارستان خلیجفارس بهرهمند شوند. وی با اشاره به جمعیت 730 هزار نفری تامین اجتماعی در استان خاطرنشان کرد: ارایه خدمات در بیمارستان خلیجفارس به بیمهشدگان تامین اجتماعی رایگان است.
این مقام مسوول در ادامه به اجرای طرح توسعه بیمارستان خلیجفارس اشاره کرد و یادآور شد: طرح توسعه بیمارستان خلیجفارس جزو مصوبات سفر دوم رئیس جمهوری به استان هرمزگان است. دکتر وثوقی گفت: برای اجرای طرح توسعه بیمارستان خلیجفارس 130 میلیارد ریال هزینه شده است که تا پایان سال جاری به بهرهبرداری میرسد. وی هزینه تجهیزات بخشهای طرح توسعه را 30 میلیارد ریال اعلام کرد. وی تصریح کرد: در طرح توسعه، بخشهای سنگشکن، سیتیاسکن ، دیالیز، NICU به سایر بخشها اضافه میشود و تعداد تختهای بیمارستان نیز به ظرفیت اسمی 300 تختخوابی افزایش مییابد. دکتر وثوقی با بیان اینکه عملیات فیزیکی طرح توسعه بیمارستان پایان یافت، خاطرنشان کرد: بخشهای مختلف در حال تجهیز است. وی همچنین گفت: بخش سیتی اسکن نیز به مرحله خرید دستگاه رسیده است. در بخش دیالیز ، ماشین های دیالیز و متعلقات آن در حال نصب است. بخش NICU ویژه نوزادان با کلیه امکانات پیشرفته و 4 تخت آماده بهرهبرداری است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان اظهار داشت: در طرح توسعه، تعداد اتاق عمل بیمارستان از 4 اتاق به 8 اتاق افزایش یافته که در حال نصب تجهیزات است. وی همچنین گفت: در طرح توسعه ، جهت رفاه حال کارکنان و کادر پزشکی درمانی بیمارستان فضای اداری و آموزشی نیز ایجاد شده است. دکتر وثوقی خاطرنشان کرد : با اجرای طرح توسعه تعداد پرسنل بیمارستان از 420 نفر به 666 نفر افزایش مییابد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
اعتراض دانشجویان هرمزگان به حضوری شدن امتحانات تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد
سقوط بالگرد در شرق عربستان؛ تمامی سرنشینان کشته شدند
عراقچی با رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد
«تردد خودروهای مناطق آزاد، گامی در مسیر خدمترسانی و تحقق عدالت است»
تیم ملی والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
گفتگوی تلفنی قالیباف و نبیه بری
طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد پاسخی به مطالبه مردم است
افت بیش از ۱۰۰ هزار واحدی شاخص کل بورس در معاملات امروز
تیم ملی هندبال ساحلی ایران در رده نهم جهان ایستاد
تا دقایقی دیگرپیام رهبر انقلاب به مناسبت هفته قوّه قضائیه منتشر میشود
اجرای طرح تردد خودروهای مناطق آزاد به رونق سرمایهگذاری در هرمزگان کمک میکند
بیانیه وزارت امور خارجه درباره نقض مجدد تفاهم توسط آمریکا
شرکتکنندگان مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب، بیمه میشوند
دستور سازمان غذا و دارو برای جمعآوری پودرهای وزندهی «رویال»
جمعآوری ۹ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در قشم
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک