07

تیر

1405


اجتماعی

30 فروردین 1399 15:50 0 کامنت

آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان(ضیافت) با حضور استاندار هرمزگان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمعی از روسای دستگاه های اجرایی مرتبط صبح امروز در سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان برگزار گردید.

به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی، استاندار هرمزگان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، نقش بازرسی و نظارت را یکی از موضوعات مهم دانست و در ادامه افزود: بازرسی ها باید به صورت مستمر و منظم مورد پیگیری قرار گیرد.

استاندار هرمزگان بازاریان را مومن خواند و گفت: بازاریان ما خودشان مسئول بازرسی ها و نظارت ها هستند و جا دارد از حضور بازاریان که همیشه در فراز و نشیب ها در کنار ما بودند، تقدیر و تشکر کنم.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: با برنامه ریزی هایی که انجام شده، امروز شاهد آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان  به همت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هستیم و جا دارد از بازرسان این سازمان هم در برقراری ثبات قیمتها و بازرسی های بموقع تقدیر و تشکر کنم.

همتی در پایان گفت: اقلام اساسی مورد نیاز شهروندان عزیز از جمله  گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، روغن و شکر توزیع می گردد و شهروندان عزیز هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

در ادامه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان بیان کرد: این طرح از ۳۰ فروردین ماه ۹۹ آغاز وتا سه خردادماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

وی تعداد بازرسان این طرح را ۱۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: برای دسترسی عموم مردم، چهار کانکس در سطح شهر بندرعباس و در شهرستانهای میناب و بندرلنگه هر کدام یک کانکس مستقر شدند که شهروندان می توانند برای ثبت شکایت خود نیز از این طریق بجز سامانه ۱۲۴ اقدام نمایند.

خلیل قاسمی عنوان کرد: ضرورت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه، ایجاد زمینه مناسب برای تأمین و توزیع مایحتاج عمومی و جلوگیری از تخلفات احتمالی را از اقدامات این طرح دانست.

وی دیگر اقدامات بازرسی را رسیدگی فوری، دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارش های مردمی، اتخاذ تهمیدات لازم به منظور هم افزایی و همکاری مؤثر با سایر نهادها و دستگاه های ذیربط در سطح استان در راستای وحدت رویه اعلام کرد.

قاسمی با تاکید بر ضرورت همکاری همه صنوف با بازرسان در اجرای این طرح گفت: رعایت نرخ‌های مصوب و سود قانونی، نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالاها، صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا از جمله موارد مورد تاکید در اجرای این طرح است که همه صنوف باید آن را رعایت کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان  افزود: ستاد خبری سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان نیز همزمان با اجرای این طرح شبانه روزی فعال است و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، شکایات خود را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

منبع:هرمز

دیدگاه ها (0)
img
img

اعتراض دانشجویان هرمزگان به حضوری شدن امتحانات تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد

سقوط بالگرد در شرق عربستان؛ تمامی سرنشینان کشته شدند

عراقچی با رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد

«تردد خودروهای مناطق آزاد، گامی در مسیر خدمت‌رسانی و تحقق عدالت است»

تیم ملی والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد

گفتگوی تلفنی قالیباف و نبیه بری

طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد پاسخی به مطالبه مردم است

افت بیش از ۱۰۰ هزار واحدی شاخص کل بورس در معاملات امروز

تیم ملی هندبال ساحلی ایران در رده نهم جهان ایستاد

تا دقایقی دیگرپیام رهبر انقلاب به مناسبت هفته قوّه قضائیه منتشر می‌شود

اجرای طرح تردد خودروهای مناطق آزاد به رونق سرمایه‌گذاری در هرمزگان کمک می‌کند

بیانیه وزارت امور خارجه درباره نقض مجدد تفاهم توسط آمریکا

شرکت‌کنندگان مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب، بیمه می‌شوند

دستور سازمان غذا و دارو برای جمع‌آوری پودرهای وزن‌دهی «رویال»

جمع‌آوری ۹ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در قشم

img
خـبر فوری:

آغاز ثبت‌نام کتاب‌های پایه‌های ورودی از امروز