07

تیر

1405


اجتماعی

04 خرداد 1405 10:46 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری جاسک گفت:بر اساس مصوبه کمیسیون مبارزه با قاچاق سوخت هرمزگان، عرضه سوخت با کارت آزاد جایگاه در جاسک بر اساس طرح زوج و فرد اجرایی خواهد شد.

عبدالهادی اسدپور گفت: از دهم تا پایان هر ماه عرضه سوخت با کارت جایگاه بر اساس طرح زوج و فرد و تنها از ساعت ۰۶:۰۰ تا ۱۳:۰۰ صورت می‌گیرد.

وی افزود: بر این اساس خودرو‌های پلاک زوج در روز‌های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه و خودرو‌های پلاک فرد در روز‌های یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه مجاز به سوخت‌گیری خواهند بود.

وی گفت: برای حمایت از معیشت ساحل‌نشینان نیز زمان توزیع بنزین صیادی به ۱۵:۰۰ تا ۲۲:۰۰ تغییر داده شده است.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

آغاز ثبت‌نام کتاب‌های پایه‌های ورودی از امروز