07

تیر

1405


اجتماعی

03 خرداد 1405 19:15 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، لاشه پهپاد متلاشی‌شده اربیتر که در روزهای قبل هدف قرار گرفته بود، با همکاری ناوگروه دریابانی فراجای هرمزگان کشف شد.

این پهپاد صهیونی، که کاربری جاسوسی و شناسایی داشت، با شلیک پدافند ارتش سرنگون شد.

پهپاد اربیتر رادار گریز است و با سامانه ویژه‌ای هدف قرار گرفت که مشخصات آن را مسئولان منطقه عملیاتی پدافند جنوب شرق کشور، مستقر در بندرعباس اعلام نمی‌کنند و می‌گویند، با این سامانه، هیچ پهپاد رادارگریزی نمی‌تواند به آسمان منطقه ماموریت، از خلیج فارس و جزایر تا سراسر منطقه جنوب و جنوب شرق کشور نفوذ کند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

آغاز ثبت‌نام کتاب‌های پایه‌های ورودی از امروز