بین الملل
استاندار هرمزگان از استقرار تیمهای نظارتی متشکل از دستگاههای اجرایی، بسیج و نیروهای نظامی و انتظامی در جایگاههای سوخت هرمزگان خبر داد و گفت: با نصب دوربینهای پایش تصویر و پلاکخوان، افرادی که در طول روز چندین نوبت با کارت آزاد سوختگیری میکنند، شناسایی و از سوختگیری مجدد آنها جلوگیری میشود.
محمد آشوری تازیانی، از برگزاری جلسهای تخصصی جهت رسیدگی به دغدغه مردم هرمزگان در رابطه با صفهای پمپ بنزینها خبر داد و اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد تیمهای نظارتی از دستگاههای اجرایی و بسیج در جایگاههای عرضه سوخت مستقر شوند تا مانع از سوختگیری مکرر افرادی شوند که با کارت آزاد، چندین بار در یک روز در جایگاهها حاضر میشوند.
استاندار هرمزگان با اشاره به پیگیریهای انجامشده برای صدور مجوز جایگاههای سیار سوخت، تصریح کرد: به برخی دستگاههای اجرایی و مراکز جمعیتی مجوز ایجاد جایگاه سوخت داده شده است.
آشوری تازیانی خاطرنشان کرد: نصب دوربینهای پایش تصویر و پلاکخوان در جایگاههای سوخت هرمزگان انجام شده است و از فردا پایش هوشمند خودروها در جایگاهها انجام میشود.
استاندار هرمزگان از صبوری مردم قدردانی کرد و از پیگیری برای افزایش سهمیه سوخت هرمزگان با توجه به نیاز به مصرف بیشتر بنزین خصوصا در ماه های گرم سال خبر داد.
وی در پایان خواستار همراهی و همکاری مردم برای جلوگیری از تعدد سوختگیری افراد سودجو در جایگاههای عرضه بنزین شد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
بندر شهید رجایی، میزبان مرکز لجستیکی قزاقستان میشود
ویرایش حوزه آزمون دستیاری تخصصی از امروز آغاز شد
فروش سایپا دیزل به دلیل اختلال بانکی لغو شد
زمان امتحانات نهایی تغییر نمیکند/ امسال استخدامی نداریم
نخست وزیر آرژانتین استعفا کرد
ایران در خردادماه امسال ۳۷۶ بار لرزید
همدلی برای روشنایی ایران
بازگشت تدریجی پروازهای خارجی به ایران/ امارات از این هفته، لوفتهانزا از آبان
توافق سطحی یا ریشهای؟
۵۷ گل خورده سهم آسیاییها در مرحله گروهی جام جهانی
گذار از «کیفرگرایی» به «عدالت ترمیمی» در دادگاه اطفال
وقتی اعتماد مردم نشانه میرود
هرمزگان؛ جبهه نبرد با قاچاق
عملیات قاطع موشکی و پهپادی در پاسخ به تجاوزهای آمریکا
سرانجام نامعلوم گوشتهای مدفون