شهرستانها
طی مراسمی با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، سیدعبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی نماینده محترم مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی،امام جمعه شهرستان جاسک،امام جمعه اهلسنت شهر بندرجاسک، شورای ادارای شهرستان، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، معتمدین و ریش سفیدان شهرستان،سرپرست فرمانداری جاسک معارفه شد.
به گزارش صبح ساحل ؛ در این مراسم، احمد جمال الدینی به عنوان فرماندار جدید معرفی و از خدمات علی مهرانی، فرماندار پیشین، تقدیر به عمل آمد.
احمد نفیسی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، ضمن تقدیر از تلاشهای ارزشمند علی مهرانی در دوران تصدی فرمانداری، اظهار داشت: توفیق در کارها مستلزم کنار گذاشتن اختلافات و تکیه بر خردورزی و مدیریت صحیح است تا استعدادها در مسیر پیشرفت و تعالی هدایت شوند.
وی افزود: سیاستهای دولت، منطبق بر برنامه هفتم و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.
نفیسی با اشاره به سابقه درخشان استاندار هرمزگان در مجلس، ابراز امیدواری کرد که با همکاری و برنامهریزی مناسب، فصلی نو در تاریخ توسعه هرمزگان گشوده شود.
حجت الاسلام والمسلمین ذاکری امام جمعه شهرستان جاسک گفت:در یک مسئول دو ویژگی بسیار مهم است،یکی اینکه قوی باشد و دومی امین باشد.
امام جمعه شهرستان جاسک بیان کرد: در خدمت رسانی به مردم شهرستان ما تا مرکز استان فاصله زیادی است که حضور مدیران کل ما در شهرستان ضعیف است هرچقدر مدیران کل بیشتر در شهرستان حضور پیدا کنند در بین مردم حرف مردم را بشنوند حرف کسانی که در واقع مردم بهشون مراجعه می کنند بشنوند تا انشالله کارها بهتر انجام بشود پیشنهادم دوم اینکه به سرعت در بعضی از موارد مخصوصا وضعیت آب وضعیت بهداشت جلسات در واقع استانی در شهرستان برگزار بشود هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی حضور پیدا کنند در سطح شهرستان مشکلات رو از نزدیک بررسی بکنند و تصمیم گیری بکنند همچنین بحث شیلات نیز مشکلات صیادان را رفع کنند.
سیدعبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، نیز ضمن قدردانی از خدمات صادقانه علی مهرانی در طول سه سال خدمت، بر اهمیت راهبردی شهرستان جاسک تأکید کرد و گفت: جاسک برای کشور و استان بسیار مهم است و به عنوان کانون توسعه و توجه کشور مطرح است.
وی افزود: توسعه منطقه رقبای بسیاری دارد و ما باید با استفاده بهینه از فرصتها، این عقبماندگی را جبران کنیم.
هاشمی آمادگی خود را برای همکاری با تیم جدید فرمانداری اعلام کرد و بر لزوم تقویت نیروی انسانی منطقه تأکید نمود.
در پایان مراسم، از زحمات سه ساله علی مهرانی تقدیر و احمد جمال الدینی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان جاسک معارفه شد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
اعتراض دانشجویان هرمزگان به حضوری شدن امتحانات تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد
سقوط بالگرد در شرق عربستان؛ تمامی سرنشینان کشته شدند
عراقچی با رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد
«تردد خودروهای مناطق آزاد، گامی در مسیر خدمترسانی و تحقق عدالت است»
تیم ملی والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
گفتگوی تلفنی قالیباف و نبیه بری
طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد پاسخی به مطالبه مردم است
افت بیش از ۱۰۰ هزار واحدی شاخص کل بورس در معاملات امروز
تیم ملی هندبال ساحلی ایران در رده نهم جهان ایستاد
تا دقایقی دیگرپیام رهبر انقلاب به مناسبت هفته قوّه قضائیه منتشر میشود
اجرای طرح تردد خودروهای مناطق آزاد به رونق سرمایهگذاری در هرمزگان کمک میکند
بیانیه وزارت امور خارجه درباره نقض مجدد تفاهم توسط آمریکا
شرکتکنندگان مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب، بیمه میشوند
دستور سازمان غذا و دارو برای جمعآوری پودرهای وزندهی «رویال»
جمعآوری ۹ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در قشم