شهرستانها
فرمانده انتظامی قشم با اشاره به حضور بیش از ۷ تبعه غیر مجاز در قشم از اجرای موفق طرح هجرت از سوی پلیس خبر داد.
به گزارش صبح ساحل به نقل از فارس: پلیس قشم اعلام کرد که از ابتدای سال جاری تاکنون در قشم با همکاری و مشارکت قشموندان شناسایی و جمع آوری اتباع بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز قانونی را در دستور کار خود قرار داده است.دو هزار و ۵۰۵ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز در راستای طرح هجرت و مطالبات مردمی جمعآوری شدند.این افراد پس از جمع آوری از سطح این جزیره تحویل اردوگاه مراقبتی بندرعباس شدند تا با هماهنگیهای به عمل آمده به کشورهای خودشان بازگردانده شوند.شهریورماه با برآورده های به دست آمده از سوی ماموران پلیس اطلاعات و یگانهای تابعه فرماندهی این شهرستان مرزی مشخص شد که هفت هزار تبعه خارجی غیرمجاز به طور غیرقانونی در این شهرستان مرزی حضور دارند.ورود و اقامت این افراد به دلیل غیر قانونی بودن و نیز اینکه احتمال شیوع آلودگی را در منطقه داشته باشند، جرم محسوب می شود.
پلیس قشم طبق قانون، مقابله با رفت و آمد و اقامت غیرقانونی اتباع بیگانه غیرمجاز را به صورت جدی در دستور کار دارد تا اثرات سو و معضلات اجتماعی این پدیده به ویژه بزهکاریهای مربوط به حضور آنها را مدیریت کند.فرمانده انتظامی شهرستان قشم از تمامی قشموندان به خصوص کارفرمایان خواست با خودداری از به کارگیری اتباع بیگانه که رفت و آمد غیرمجاز دارند، در صورت اطلاع از وجود اتباع بیگانه مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ به مسوولان اطلاع دهند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
بندر شهید رجایی، میزبان مرکز لجستیکی قزاقستان میشود
ویرایش حوزه آزمون دستیاری تخصصی از امروز آغاز شد
فروش سایپا دیزل به دلیل اختلال بانکی لغو شد
زمان امتحانات نهایی تغییر نمیکند/ امسال استخدامی نداریم
نخست وزیر آرژانتین استعفا کرد
ایران در خردادماه امسال ۳۷۶ بار لرزید
همدلی برای روشنایی ایران
بازگشت تدریجی پروازهای خارجی به ایران/ امارات از این هفته، لوفتهانزا از آبان
توافق سطحی یا ریشهای؟
۵۷ گل خورده سهم آسیاییها در مرحله گروهی جام جهانی
گذار از «کیفرگرایی» به «عدالت ترمیمی» در دادگاه اطفال
وقتی اعتماد مردم نشانه میرود
هرمزگان؛ جبهه نبرد با قاچاق
عملیات قاطع موشکی و پهپادی در پاسخ به تجاوزهای آمریکا
سرانجام نامعلوم گوشتهای مدفون