ورزشی
مسابقات قهرمانی کشور بانوان کیوکوشین سونودا ایران برای اولین بار در ایران با مسئولیت عیسی امینی بنیان گذار و رئیس سبک فدراسیون کاراته ایران برگزار شد.
مسابقات قهرمانی کشور بانوان کیوکوشین سونودا ایران برای اولین بار در ایران با مسئولیت عیسی امینی بنیان گذار و رئیس سبک فدراسیون کاراته ایران برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، عیسی امینی رئیس سبک کیوکوشین سوندا ایران گفت: مسابقات قهرمانی کشور بانوان کیوکوشین سونودا ایران برای اولین بار در ایران در هرمزگان به میزبانی شهرستان بندرعباس در سالن شهدای کارگر به مناسبت یادواره شهید کاراته کا خلیل تختی نژاد برگزار شد.
وی بیان داشت : این مسابقات در دو رشته کاتا و کومیته در رده های سنی نوباوگان تا بزرگسالان با حضور باشگاه های ۷ شهر و۲۰ باشگاه از شهرهای بندرعباس، رودان، بندرانگه، قشم، درگهان، منطقه آزاد قشم، تخت و باشگاه های هرمزگان نبرد اندیشه، مرکزی، مهدیار، مریخ، آیندگان هیئت کاراته، ساباکی، آبفا، آداک اکسیر مثبت، پرشین حسنلنگی، زمین سنگ، برق بندرعباس، پیامبر اعظم، تلاش، کارگران، ایرانیان، آنامیس، برق رودان، درگهان و بندر کنگ، و استان های کرمان، فارس، هرمزگان، یزد و منطقه آزاد قشم برگزار شد که در مجموع تیمی مقام اول را هرمزگان با ۵۷ مدال طلا، ۶۶ مدال نقره و ۹۴ مدال برنز و مجموع ۲۱۷ مدال کسب کرد. مقام دوم را منطقه آزاد قشم با ۳۱ مدال طلا، ۲۰مدال نقره، ۷مدال برنز
و مجموع ۵۸ مدال به خود اختصاص داد. مقام سوم را استان کرمان با ۲مدال طلا، ۲مدال نقره، ۳مدال برنز و مجموع ۷ مدال از آن خود کرد. مقام چهارم را استان فارس با یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز کسب کرد.
امینی اظهار داشت : باشگاهی هرمزگان مقام اول را نبرد اندیشه مرکزی با هدایت مربیان صدیقه بیژنی، سمیه بیژنی با ۲۳مدال طلا ، ۳۳مدال مدال نقره و ۴۳مدال برنز، مقام دوم را باشگاه آداک اکسیر مثبت با مربیان سحر حاج حسینی ، شبنم باوقارو سحر رنجیر با ۷ مدال طلا ، ۹مدال نقره و ۱۳ مدال برنز، مقام سوم را باشگاه برق بندرعباس با مربیگری عارفه احمدی پور با ۶ مدال طلا، ۵ مدال نقره و ۸ مدال برنز کسب کردند. مقام چهارم را باشگاه آبفا با مربیگری عارفه احمدی با ۶مدال طلا، ۳مدال نقره و ۴مدال برنز به خودش اختصاص داد.
عیسی امینی رئیس سبک کیوکوشین سوندا ایران گفت: این مسابقات با حضور خانواده شهید تختی نژاد و مسئولین سبک کشوری و استانی برگزار شد و در پایان به قهرمانان حکم و مدال قهرمانی و به تیم اول تا سوم جام قهرمانی اهدا شد. سمیه بیژنی از باشگاه مرکزی هرمزگان به عنوان مربی برتر و مریم بانوج به عنوان داور برتر و جام اخلاق به نگار سپهری مدیر بانوان باشگاه آداک اکسیر اهدا شد.
داوران این مسابقات صدیقه بیژنی نماینده بانوان ایران، سمیه بیژنی دبیر و نماینده استان، مریم بانوج مسئول داوران، سحر رنجبر مسئول کمیته مسابقات، عارفه احمدی پور بندری کمیته مربیان، شبنم باوقار، امینه تنیان ، عاطفه آهن ماه ، زهره رخ، سپیده خارا، نیلوفر دادآفرید نماینده بانوان منطقه آزاد قشم ، مهدیه فروتن، یکتا نماینده کرمان، نرجس شهبازی، الهام کرمی ، فاطمه خدیوی نماینده فارس، مژگان خدایاری نماینده کرمان، خانم آقایی نماینده یزد، نگار سپهری مسئول جداول مسابقات خانم پیشدار مسئول ثبت جداول و تارج نماینده پرشین بودند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
اعتراض دانشجویان هرمزگان به حضوری شدن امتحانات تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد
سقوط بالگرد در شرق عربستان؛ تمامی سرنشینان کشته شدند
عراقچی با رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد
«تردد خودروهای مناطق آزاد، گامی در مسیر خدمترسانی و تحقق عدالت است»
تیم ملی والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
گفتگوی تلفنی قالیباف و نبیه بری
طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد پاسخی به مطالبه مردم است
افت بیش از ۱۰۰ هزار واحدی شاخص کل بورس در معاملات امروز
تیم ملی هندبال ساحلی ایران در رده نهم جهان ایستاد
تا دقایقی دیگرپیام رهبر انقلاب به مناسبت هفته قوّه قضائیه منتشر میشود
اجرای طرح تردد خودروهای مناطق آزاد به رونق سرمایهگذاری در هرمزگان کمک میکند
بیانیه وزارت امور خارجه درباره نقض مجدد تفاهم توسط آمریکا
شرکتکنندگان مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب، بیمه میشوند
دستور سازمان غذا و دارو برای جمعآوری پودرهای وزندهی «رویال»
جمعآوری ۹ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در قشم