06

آذر

1404


اجتماعی

22 مرداد 1403 14:27 0 کامنت

اسنپ با معرفی قابلیت جدید «مدال مسافران» به کاربران راننده این امکان را می‌دهد که همسفران خود را در سفرهای اسنپی ارزیابی کنند و در نظرسنجی پایان سفر به آن‌ها امتیاز دهند.

                                        

به گزارش صبح ساحل، کاربران مسافر بر اساس امتیازهایی که از کاربران راننده دریافت می‌کنند مدال‌های افتخاری با عنوان‌های خوش‌رفتاری و وقت‌شناسی می‌گیرند.

امکان امتیازدهی به کاربران مسافر از جمله درخواست‌های کاربران راننده اسنپ در سال‌های گذشته بوده و افزوده شدن این قابلیت می‌تواند موجب افزایش حس احترام و همدلی بین کاربران راننده و مسافر شود. کاربران مسافر می‌توانند نتیجه امتیازهای دریافتی خود را از کاربران راننده به شکل مدال‌هایی در اطلاعات حساب‌کاربری‌شان در اسنپ خود مشاهده کنند. پیش از این تنها کاربران مسافر اسنپ قادر به امتیازدهی به کاربران راننده بودند و بر اساس این امتیازها مدال‌هایی با عناوینی مانند راننده خوش‌رو، راننده راه‌بلد، ماشین تمیز و ماشین خوش‌دما به حساب کاربری کاربران راننده افزوده می‌شد. اکنون، کاربران مسافران نیز با دریافت امتیاز از کاربران راننده اسنپ می‌توانند دو مدال خوش‌رفتاری و وقت‌شناسی را در حساب کاربری خود مشاهده کنند.

            

مدال خوش‌رفتاری

مدال خوش‌رفتاری به کاربران مسافری تعلق می‌گیرد که در نظرسنجی پایان سفر اپ کاربران راننده همواره به‌عنوان افرادی با رفتار دوستانه و محترمانه شناخته می‌شوند. کاربران راننده اسنپ با ثبت امتیاز و انتخاب نقاط مثبت این مسافران از رفتار محترمانه و دوستانه آن‌ها تقدیر می‌کنند.

                          

مدال وقت‌شناسی

این مدال به کاربران مسافری اعطا می‌شود که همیشه به‌موقع در مبدأ حاضر می‌شوند. کاربران راننده از مسافرانی که به‌موقع در محل مبدأ سفر حاضر می‌شوند و آن‌ها را منتظر نمی‌گذارند قدردانی و این نکته را در نظرسنجی پایان سفر ثبت می‌کنند. این مدال نشان‌دهنده آگاهی کاربران مسافر از اهمیت وقت‌شناسی و احترام به حقوق کاربران راننده است.

                  

چگونگی دریافت مدال توسط کاربران مسافر

در سیستم امتیازدهی اسنپ، بازخورد دوطرفه نقش کلیدی در ارتقای کیفیت خدمات دارد. هر دو گروه کاربران مسافر و راننده قادرند به هر سفر امتیازی از یک تا پنج ستاره اختصاص دهند. این شیوه امتیازدهی به افزایش شفافیت در تعاملات میان کاربران راننده و مسافر کمک می‌کند. کاربران مسافر می‌توانند با رعایت اصولی مانند احترام به راننده، تمیز نگه‌داشتن خودرو، وقت‌شناسی، یا در صورت نیاز هماهنگی با کاربر راننده پیش از سفر برای تغییر مسیر، یا درخواست توقف در طول مسیر امتیاز بیشتری از کاربران راننده کسب کنند.

اسنپ با معرفی این قابلیت جدید نشان داده است که به بهبود مستمر تجربه کاربران خود اهمیت می‌دهد و همواره در تلاش است خدمات خود را با بهره‌گیری از بازخورد کاربران به بهترین نحو ممکن بهبود بخشد و تجربه سفر با اسنپ را برای هر دو گروه کاربری متمایز کند.

دیدگاه ها (0)
img

ایران، مدعی اصلی گروه در انتخابی جام جهانی بسکتبال

افزایش 12 درصدی صادرات غیرنفتی بحرین در سه ماهه سوم سال جاری به ارزش 2.8 میلیارد دلار

انرژی در نهاد انقلاب هوش مصنوعی قرار دارد

افزایش کشته شدگان آتش‌سوزی هنگ‌کنگ به ۵۵ نفر

اعلام زمان ثبت‌نام دو کنکور مهم سال ۱۴۰۵/دفترچه آزمون فرهنگیان اواخر آذر منتشر می‌شود

تمامی مجموعه‌های ورزشی استان هرمزگان ۶ تا ۹ آذرماه تعطیل شد

حواشی هفته

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی با حمایت شرکت پالایش نفت بندرعباس در مناطق محروم

راه‌اندازی دبیرخانه داوری و شورای حل اختلاف ویژه نظام مهندسی ساختمان در هرمزگان

پایان عملیات زهکشی و آغاز مرحله خاک‌ریزی در محله مسجد سیدنا حمزه و خور سیووه بندرتاریخی لافت

پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی بندرلافت به جوانان سرافراز لافت

واژگونی پژو ۲۰۶ در محور بندرخمیر ـ کهورستان یک کشته بر جا گذاشت

بندرعباس در قلب نقشه مازوت‌سوزی؛ دود نیروگاه تا غرب شهر و گچین می‌رسد

آیا برای دنیایی که هنوز ساخته نشده آماده‌اید؟

واکاوی سه اثر برجسته از گابریل گارسیا مارکز

خـبر فوری:

حقوق 1405 کارمندان دولت مشخص شد