سلامت
نتایج یک بررسی علمی نشان میدهد آنتیبادی کرونا در مردان زودتر از زنان از بین میرود ولی این بدان معنا نیست که مردان در صورت بهبودی باید بیشتر مراقب خود باشند.
نتایج یک بررسی علمی نشان میدهد آنتیبادی کرونا در مردان زودتر از زنان از بین میرود ولی این بدان معنا نیست که مردان در صورت بهبودی باید بیشتر مراقب خود باشند.
به گزارش صبح ساحل به نقل از نکست وب، سیستم ایمنی بدن انسان بعد از ابتلاء به کرونا آنتیبادی آن را تولید میکند که باعث میشود افراد تا مدتی در برابر این بیماری مصونیت داشته باشند. آنتیبادیها پروتئینهای خاصی را که در سطح ویروس کرونا وجود دارد، شناسایی میکنند و سپس آنها را خنثی و پاکسازی میکنند.
مطالعاتی که در فرانسه بر روی آنتیبادیهای ویروس کرونا انجام شده نشان میدهد، آنتی بادیهایی که پروتئینهای سطح خاردار این ویروس را شناسایی میکنند، در مردان نسبت به زنان با سرعت بیشتری کاهش مییابد. اما آنتیبادی که پروتئین نوکلئوکپسید را در این ویروس شناسایی میکند در مردان و زنان به یک سرعت کاهش مییابد.
باید توجه داشت که این تفاوت در روند کاهش سطح آنتیبادی زنان و مردان موجب نمیشود که مقاومت بدن مردان در برابر کرونا کمتر باشد. بررسیها حاکیست روند کاهش سریعتر آنتیبادی کرونا در بدن مردان بدان علت رخ میدهد که مقدار آنتیبادی تولید شده در بدن آنها از همان ابتدا بیشتر از زنان است.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
دستور سازمان غذا و دارو برای جمعآوری پودرهای وزندهی «رویال»
جمعآوری ۹ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در قشم
شرایط خروج مشمولان برای اربعین اعلام شد
ادعای اسرائیل درباره ترور دو عضو حماس
زندگی پس از وداع
هندبال ساحلی قهرمانی جهان؛ پیروزی ایران مقابل تونس
بیل مکانیکی ۳۰۰ میلیارد ریالی قاچاق در هرمزگان توقیف شد
انتقال یارانه تغذیه به کیف پول دانشجویان
آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی
آیین آغاز طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد قشم و کیش در هرمزگان برگزار شد
بحرین مدعی حمله پهپادی و موشکی به این کشور شد
پیام معاون اول رئیسجمهوری به تیم ملی فوتبال
قیمت طلا و سکه امروز افزایش یافت؛ سکه ۱۶۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شد
تداوم وقفه در بخشی از خدمات بانک ملی
تمدید مهلت واریز وجه منتخبین طرح فروش ایرانخودرو تا ۱۰ تیر