07

تیر

1405


حوادث

07 تیر 1405 12:37 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، تصمیم بزرگ خانواده وی در سخت‌ترین لحظات زندگی، اشک را با امید درآمیخت و از دل یک داغ سنگین، جانی دوباره به بیماران چشم‌انتظار هدیه داد.زنده‌یاد کیارش بهرامی، در پی بروز عارضه قلبی به بیمارستان افشار یزد منتقل شد، اما با وجود تلاش‌های شبانه‌روزی پزشکان و کادر درمان، متأسفانه مرگ مغزی وی در نخستین روز تیرماه ۱۴۰۵ توسط تیم تخصصی تأیید شد.

تصمیمی بزرگ در سخت‌ترین لحظه زندگی

پس از اعلام مرگ مغزی، خانواده این جوان با وجود اندوه سنگین از دست دادن عزیزشان، تصمیمی بزرگ و انسان‌دوستانه گرفتند و با رضایت کامل، زمینه اهدای اعضای او را فراهم کردند.بعد از انجام مراحل قانونی و هماهنگی با تیم فراهم‌آوری اعضای پیوندی، دوم تیرماه ۱۴۰۵ عمل برداشت اعضا در بیمارستان رهنمون یزد انجام شد و کبد و دو کلیه این جوان برای پیوند به سه بیمار نیازمند اهدا شد، بیمارانی که اکنون به لطف این ایثار، فرصتی دوباره برای ادامه زندگی

یافته‌اند.دکتر محمود حسین‌پور با تجلیل از این اقدام ارزشمند گفت: اهدای عضو، والاترین جلوه ایثار، نوع‌دوستی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی است و خانواده‌هایی که در دشوارترین لحظات زندگی، رضایت به اهدای اعضای عزیزان خود می‌دهند، در حقیقت پیام‌آور زندگی و امید برای انسان‌های نیازمند هستند.

نامی که با بخشش زندگی جاودانه شد

رئیس واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همچنین با ابراز همدردی، درگذشت این جوان را به خانواده بهرامی تسلیت گفت و برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی، علو درجات و همنشینی با اولیای الهی و برای بازماندگان صبر، سلامتی و شکیبایی مسئلت کرد.

کیارش بهرامی در ۲۲ سالگی از دنیا رفت، اما با بخشش اعضای بدنش، زندگی در وجود سه انسان دیگر ادامه یافت، روایتی از جاودانگی که نشان می‌دهد گاهی پایان زندگی یک انسان، آغاز امید برای چندین زندگی دیگر است.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال