07

تیر

1405


اجتماعی

04 آذر 1399 09:54 0 کامنت

معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش هرمزگان گفت: فعالیت کارمندان و کارکنان دارای بیماری سخت درمان(صعب العلاج) این اداره کل از آذرماه امسال به صورت دورکاری کامل انجام می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، علیرضا باقری دوشنبه شب در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا آموزش وپرورش هرمزگان افزود: سایر کارکنان دارای بیماری‌های زمینه ای، زنان باردار و تحت درمان با داروهای استروییدی و شیمی درمانی، نیز ۲ روز در هفته  از ساعت هشت تا ۱۳ ظهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل کار حضور دارند.
وی بیان داشت: در راستای حفظ سلامت و صیانت از حقوق کارکنان آموزش و پرورش به عنوان سرمایه های انسانی ارزشمند، این کارکنان معاف از شرکت در نشست‌ها، ماموریت‌های اداری و سایر تجمع‌ها بوده و مابقی ایام هفته را می‌توانند از دورکاری استفاده کنند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک