فرمانده انتظامی استان هرمزگان ازکاهش 50 درصدی جانباختگان حوادث رانندگی درجاده های استان در بهمن ماه امسال خبرداد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان ازکاهش 50 درصدی جانباختگان حوادث رانندگی درجاده های استان در بهمن ماه امسال خبرداد.
سردار غلامرضا جعفری برگزاری منظم قرارگاه کاهش تصادفات، ایجادحساسیت در فرماندهان انتظامی شهرستان ها و مسئول نمودن فرماندهان نسبت به تصادفات جاده ای حوزه استحفاظی هرشهرستان، اجرای طرح مشترک امنیت وآرامش انتظامی-ترافیکی ، حضورپیشگیرانه درجاده ها با هدف کاهش تخلفات ، تغییرتاکتیک باتوجه به رصد ،پایش وتجزیه وتحلیل تصادفات ، مدیریت سرعت ، رفع نقص دوربین های سرعت سنج سیار و فعال کردن دوربین های کنترل تخلفات ثابت جاده ای را از عمده دلایل کاهش جانباختگان ناشی ازتصادفات عنوان کرد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به کاهش 6درصدی تعداد مجروحین تصادفات جاده ای برون شهری در بهمن ماه سال جاری ، اظهار داشت: در بهمن ماه سال گذشته متاسفانه 10 نفر فوت و در مدت مشابه امسال 7 نفر در اثر تصادفات فوت شده اند که در مقایسه با مدت مشابه متوفیان جاده ای 50 درصد کاهش داشته است که رانندگی خوب و همکاری شایسته رانندگان با عوامل پلیس در این موفقیت موثر و حائز اهمیت است.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!
حاجمحمد دانشمند؛ پدری که نامش در رگهای سورو جاری ست
دستورالعمل فعالیتهای تابستانی مدارس ابلاغ شد
از برکههای آب تا نیمکتهای چوبی مدرسه تاریخی دانشمند
مسئولان از افزایش نظارت و تأمین تجهیزات خبر دادند
واکنش AFC به بازی ایران و مصر
همآوایی سیاست و مقاومت
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
خسارتی به بندر سیریک وارد نشده است
آغاز مصاحبه دوره دکتری دانشگاه آزاد از امروز
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین با کاربری
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
عملیات تحدید حدود
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک