حوادث
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان منزل و کشف 59 فقره سرقت در بندرعباس خبر داد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان منزل و کشف 59 فقره سرقت در بندرعباس خبر داد.
وی افزود: مأموران با اقدامات تخصصی و شگردهای پلیسی باند 4نفره سارقان منازل شهرستان بندرعباس شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و اخذ نیابت قضائی، در یکی از استان مرکزی کشور دستگیر و به استان هرمزگان منتقل کردند.
این مقام انتظامی استان تصریح کرد: متهمان با تحقیقات فنی و مواجهه با دلایل و مدارک، به 45فقره سرقت منزل و 14 فقره سرقت جلو بانکی ودر مجموع به 59فقره سرقت اعتراف کردند.
سردار جعفری در خصوص نحوه سرقت اعضای این اند حرفه ای اعلام داشت: متهمان با توجه به اشرافیتشان نسبت به حوزه ابتدا ساختمان ها و منازل فاقد نگهبان را به عنوان هدف سرقت شناسایی و با تخریب درب آپارتمانی و شگرد توپی زنی اقدام به انجام سرقت می کردند.
فرمانده استان هرمزگان با اشاره به اینکه تحقیق از متهمان جهت کشف سایر سرقت های احتمالی و دستگیری سایر همدستان ادامه دارد، از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات انتظامی و امنیتی را با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!
حاجمحمد دانشمند؛ پدری که نامش در رگهای سورو جاری ست
دستورالعمل فعالیتهای تابستانی مدارس ابلاغ شد
از برکههای آب تا نیمکتهای چوبی مدرسه تاریخی دانشمند
مسئولان از افزایش نظارت و تأمین تجهیزات خبر دادند
واکنش AFC به بازی ایران و مصر
همآوایی سیاست و مقاومت
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
خسارتی به بندر سیریک وارد نشده است
آغاز مصاحبه دوره دکتری دانشگاه آزاد از امروز
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین با کاربری
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
عملیات تحدید حدود
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک