مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک گفت: تصادفات با شتر از ابتدای سال ۹۷ تاکنون 37 مصدوم و 2 کشته بر جای گذاشته است.
به گزارش صبح ساحل،عباس علیمراد عصر امروز گفت: در ۱۸ ماه گذشته ۳۹ بار تلفن مرکز فوریت های پزشکی شهرستان سیریک مبنی بر تصادف با شتر به صدا در آمده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان سیریک افزود: از مجموع ۳۹ مورد تصادف، ۳۴ مورد با خودرو و پنج مورد با موتورسیکلت بوده است.
وی ادامه داد: به علت اینکه اکثر تصادفات با شتر در شب اتفاق میافتد تاریکی هوا و محدودیت دید رانندگان در شب را می توان از علل تصادف عنوان کرد.
علیمراد تصریح کرد: در مجموع تصادفات در ۱۸ ماه گذشته ۳۵ نفر به مراکز درمانی اعزام، ۲ نفر بصورت سرپایی در مراکز خدمات جامع سلامت، درمان شدند و ۲ نفر دیگر قبل از رسیدن آمبولانس جان خود را از دست دادند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان سیریک اضافه کرد: محور سیریک به جاسک در بخش مرکزی این شهرستان بالاترین آمار تصادفات با شتر را به خود اختصاص داده است.
گفتنی است، شهرستان سیریک دارای پنج هزار نفر شتر است و داستان تکراری تصادف شتر در شرق هرمزگان تبدیل به قصه ای دردآور برای مردم این منطقه شده است.
از آنجایی که استان هرمزگان دارای اقلیم و آب و هوای گرم و خشک است، به عنوان یکی از مناطق مستعد برای زیست شتر شناخته می شود و مردمان این منطقه به خصوص مناطق شرقی استان هرمزگان به پرورش و نگهداری شتر روی آورده اند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!
حاجمحمد دانشمند؛ پدری که نامش در رگهای سورو جاری ست
دستورالعمل فعالیتهای تابستانی مدارس ابلاغ شد
از برکههای آب تا نیمکتهای چوبی مدرسه تاریخی دانشمند
مسئولان از افزایش نظارت و تأمین تجهیزات خبر دادند
واکنش AFC به بازی ایران و مصر
همآوایی سیاست و مقاومت
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
خسارتی به بندر سیریک وارد نشده است
آغاز مصاحبه دوره دکتری دانشگاه آزاد از امروز
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین با کاربری
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
عملیات تحدید حدود
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید